Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42338
Назва: Професійна підготовка психологів до роботи з дітьми з аутистичними проявами
Інші назви: Training psychologists to work with children with autism spectrum manifestations
Автори: Бондаренко, Р. М.
Ключові слова: модель, педагогічна діяльність, корекція, професійна підготовка, model, pedagogical activity, correction, professional training
Дата публікації: 2021
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Бондаренко Р. М. Професійна підготовка психологів до роботи з дітьми з аутистичними проявами / Р. М. Бондаренко // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Психологія. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – №1. – С.5–8.
Серія/номер: Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Психологія.;
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено розгляду проблеми підготовки фахівців, зокрема психологів, до роботи з дітьми з аутизмом. Останнім часом усе більше уваги приділяється проблемі вивчення й корекції різних психічних розладів у дітей. З’явилося досить багато літератури, у тому числі рекомендаційної з питань розумової відсталості, порушень навчання та виховання, відхилень поведінки й спілкування. Проте ще багато питань потребує вивчення. Так, доцільно зупинитися на проблемі раннього дитячого аутизму (далі – РДА), при якому порушення спілкування переважає в усій поведінці дитини й домінує місце у формуванні її аномального розвитку, тоді як при інших дефектах психічного розвитку порушення спілкування мають вторинний характер і значно зменшуються або зникають при корекції основного розладу: розумової відсталості, невротичних розладів, дефектів мови й слуху тощо. Корекція раннього дитячого аутизму має особливий, досить складний характер. Це призводить до необхідності вдосконалення професійної підготовки психологів.
The article is devoted to the problem of training specialists, in particular psychologists, to work with children with autism. Recently, more and more attention is paid to the study and correction of various mental disorders in children. There is a lot of literature, including recommendations on mental retardation, learning and upbringing disorders, behavioral and communication disorders. However, many more issues need to be explored. Thus, it is advisable to dwell on the problem of early childhood autism (hereinafter – RDA), in which communication disorders predominate in all behavior of the child and dominates in the formation of its abnormal development, while in other defects of mental development communication disorders are secondary and significantly reduced or disappear with the correction of the underlying disorder: mental retardation, neurotic disorders, speech and hearing defects, etc. Correction of early childhood autism has a special, quite complex nature. This leads to the need to improve the training of psychologists.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42338
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Психологія. №1 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2-Текст статті-1-1-10-20210728.pdf296.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.