Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42624
Title: | ФІТНЕС-ПРОГРАМИ У СИСТЕМІ НАВЧАЛЬНО-ТРЕНУВАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ |
Authors: | Маріонда, Іван Іванович Мадяр-Фазекаш, Емілія Олександрівна Степчук, Надія Володимирівна |
Keywords: | фітнес-програма, навчальний процес, студент, фізична культура, стан здоров'я, позитивний ефект. |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | № 6(151) (2022): Науковий часопис НПДУ. Фізична культура і спорт |
Citation: | Маріонда, І. І., Мадяр-Фазекаш, Е. О., & Степчук, Н. В. (2022). ФІТНЕС-ПРОГРАМИ У СИСТЕМІ НАВЧАЛЬНО-ТРЕНУВАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), (6(151), 98-102. |
Abstract: | У даній статті розглядається актуальна, на сьогодні, тема включення фітнес-програм до навчального процесу в університетах. Автор проводить аналіз сучасної системи освіти, а також вивчає негативний вплив інтенсивного навчального процесу на психофізичний стан студентів. У цьому дослідженні пропонується включити окремі види фітнес-програм у систему занять з фізичної культури, оскільки це сприятиме прояву більшого інтересу до спорту та поліпшення стану здоров'я студентів. У ході дослідження було проведено опитування 450 студентів вищих навчальних закладів міста Ужгород з метою виявлення ставлення студентів до впровадження фітнес- технологій в освітній процес. У роботі розглянуто деякі прогресивні аспекти включення фітнес-програм, проте автор запропонує альтернативні шляхи їхнього якнайшвидшого вирішення. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42624 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри фізичного виховання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
819-Текст статті-1617-1-10-20220629.pdf | 248.9 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.