Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42646
Название: Підвищена тривожність як ознака порушення психологічного здоров’я особистості в умовах пандемії COVID-19 (на прикладі студентської молоді)
Другие названия: Increased anxiety as a sign of personal health disorders in the conditions of the COVID-19 pandemic (on the example of student youth)
Авторы: Сидоренко, Ж. В.
Слободянюк, О. С.
Ключевые слова: психологічне здоров’я, тривожність, пандемія COVID-19, інфодемія, життєстійкість, mental health, anxiety, COVID-19 pandemic, infodemia, viability
Дата публикации: 2021
Издательство: Видавничий дім «Гельветика»
Библиографическое описание: Сидоренко Ж. В., Слободянюк О. С. Підвищена тривожність як ознака порушення психологічного здоров’я особистості в умовах пандемії COVID-19 (на прикладі студентської молоді) / Ж. В. Сидоренко, О. С. Слободянюк // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Психологія. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Випуск 4. – С. 60–64.
Серия/номер: Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Психологія;
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядаються проблемні аспекти психологічного здоров’я особистості в умовах коронавірусної панде- мії на прикладі студентської молоді. Особлива увага приділяється дослідженню тривожності. Психологічне здоров’я розуміється нами як процес гармонійного особистісного опрацювання життєвого досвіду в напрямі самоактуалізації, самопізнання, людяності та життєздатності. Для емпіричного дослідження ми використали такі методики: «Шкала психологічного благополуччя» К. Рифф в адаптації Т. Шевеленкової і Т. Фесенко, «Тест життєстійкості» С. Мадді в адаптації Д. Леонтьєва, О. Разказо- вої, «Шкала реактивної і особистісної тривожності» Ч. Спілбергера, Ю. Ханіна, авторська анкета «Ставлення осо- бистості до перебування в умовах пандемії COVID-19». Нами була сформована емпірична вибірка, що включила 71 особу. Опитування проводилось серед студентів 1–4 курсів філологічного факультету Донецького національного університету імені Василя Стуса. На основі дослідження було виявлено зниження загального рівня життєздатності, погіршення емоційного благо- получчя, що проявляється у зростанні тривожності та агресивних реакцій. Частина опитуваних демонструє недовірливе ставлення до оточуючих, труднощі у налагодженні міжособистіс- них стосунків, низький рівень емпатії. З іншого боку, з’ясовано, що тривожність студентів зумовлена більшою мірою стурбованістю за здоров’я та бла- гополуччя своїх близьких. Негативні реакції спричинені ймовірністю карантинних обмежень. Натомість досліджувані демонструють такі прояви психологічного здоров’я, як зацікавленість особистісним зростанням та самопізнанням, доволі високий рівень самоприйняття. Більшості опитаних вдалося опанувати своїм станом через свідоме вжиття заходів запобігання поширенню інфікування, застосування прийомів саморегуляції, дозування негативної інформації.
The article examines the problematic aspects of the psychological health personality in a coronavirus pandemic on the example of student youth. Particular attention is paid to the study of anxiety. We understand psychological health as a process of harmonious personal development of life experience in the direction of self-actualization, self-knowledge, humanity and viability. For the empirical study, we used the following methods: “The scale of psychological well-being” by K. Riff in the adaptation of T. Shevelenkova and T. Fesenko, “Test of hardiness” by S. Muddy in the adaptation of D. Leontiev, O. Razkazova, “Scale of reactive and personal anxiety” by Ch. Spielberger, Yu. Khanin and the author’s questionnaire “The attitude of the individual to being in a pandemic COVID-19”. We formed an empirical sample of 71 people. The survey was conducted among students of 1–4 courses of the Faculty of Philology of Vasyl Stus Donetsk National University. The study revealed a decrease in the overall level of vitality, deterioration of emotional well-being, which is manifested in increased anxiety and aggressive reactions. Some respondents show distrust of others, difficulties in establishing interpersonal relationships, low levels of empathy. On the other hand, it was found that students’ anxiety is more due to concern for the health and well-being of their loved ones. Adverse reactions are caused by the possibility of quarantine restrictions. Instead, the subjects show such manifestations of psychological health as interest in personal growth and selfknowledge, a fairly high level of self-acceptance. Most of the respondents managed to master their condition through the conscious use of measures to prevent the spread of infection, the use of self-regulation techniques, dosing negative information.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42646
Располагается в коллекциях:Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Психологія. №4 2021

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
54-.pdf473.48 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.