Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42711
Название: Стратегія подолання стресових станів іноземними студентами на пропедевтичному етапі навчання
Другие названия: Strategy for overcoming stress stated by foreign students at the propaedeutic stage of education
Авторы: Савицька, Т. В.
Горбенко, Є. В.
Маджар, Н. М.
Ключевые слова: іноземний студент, інокомунікант, пропедевтичний етап, стрес, стресостійкість, психологічні особливості, адаптація, навчання, копінг-поведінка, foreign student, international communicators, propaedeutic stage, stress, stress resistance, psychological features, adaptation, training, coping behavior
Дата публикации: 2021
Издательство: Видавничий дім «Гельветика»
Библиографическое описание: Стратегія подолання стресових станів іноземними студентами на пропедевтичному етапі навчання / Т. В. Савицька, Є. В. Горбенко, Н. М. Маджар // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Психологія. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Випуск 4. – С. 108–112.
Серия/номер: Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Психологія;
Краткий осмотр (реферат): Стрес є невід’ємною частиною життя кожного студента, зокрема іноземного. З одного боку, він допомагає при- стосовуватись до нових умов проживання та навчання, з іншого – впливає на працездатність та продуктивність. Зазвичай саме стрес спонукає особистість мобілізувати сили для подолання перешкод, позитивно впливає на наш організм, якщо не має затяжного та систематичного характеру, хоча поняття «стрес» має переважно негативні коно- тації, такі як переживання, відчуття безпорадності, безсилля, відчаю. Знервованість, замкнутість, конфліктність, байдужість, неуспішність, відсутність інтересу до навчання свідчать про наявність труднощів адаптаційного періо- ду. Наш світ із підвищеним темпом життя, динамічними змінами, очікуваннями вимагає формування здатності до адекватного реагування на повсякденні критичні ситуації зі збереженням працездатності та психологічної стійкості, що має велике практичне значення, оскільки стресостійкість захищає особу від дезінтеграції, особистісних розла- дів, створює основу внутрішньої гармонії, психічного здоров’я. Особистісні характеристики й риси вікової групи студентства переважно перебувають у стані формування й ста- новлення. В умовах багатонаціональної студентської аудиторії опиняються особи з різною ментальністю, світогля- дом і сприйняттям дійсності. Формування стійкості до стресу для студента – це ключ до його ефективної діяльності, успішної адаптації в усіх сферах, зокрема, до навчання в закладі вищої освіти. У статті проаналізовано дослідження щодо впливу емоційних переживань, стресу та стресостійкості на процес адаптації іноземних студентів до нових умов життя та навчання. Узагальнено психологічні особливості емоційних переживань інокомунікантів до університетського етапу навчання та індивідуальні особливості їхньої поведінкової активності в стресових умовах. Наведено деякі шляхи супроводу студентів задля підтримки фізичного здоров’я та емоційного стану, впливу на навчальну активність студентів, підвищення їхньої стресостійкості.
Stress is an integral part of every student’s life, including a foreign one. On the one hand, it helps to adapt to new living and learning conditions, on the other hand, it affects efficiency and productivity. Usually, it is stress that motivates a person to mobilize forces to overcome obstacles, has a positive effect on our body if it is not protracted and systematic, although the concept of «stress» has mostly negative connotations such as sensations, sense of powerlessness, helplessness, despair. Nervousness, isolation, conflict, indifference, failure, lack of interest in learning indicates the difficulties of the adaptation period. Living in a face-paced world with dynamic changes and expectations requires the formation of the ability to adequately respond to everyday critical situations while maintaining efficiency and psychological stability, which is of great practical importance because stress protects a person from disintegration, personality disorders, psyche, creates inner harmony and health. Personal characteristics and features of the age group of students, mostly in a state of creation and development. In a multinational student audience are people with different mentalities, worldviews and perceptions of reality. Formation of resilience to stress for the students is the key to their effective activity, successful adaptation in all areas and, in particular, to study in higher education institutions. A research paper analyses the impact of emotional experiences, stress and resilience on the process of adaptation of foreign students to new living and learning conditions. The psychological features of emotional experiences of international communicators of the pre-university stage of study and individual features of their behavioral activity in stressful conditions are generalized. The paper shows the ways to support student’s wellbeing and emotional state, factors influencing student learning and developing resilience.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42711
Располагается в коллекциях:Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Психологія. №4 2021

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
64-.pdf314.93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.