Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42874
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лепканич, Анна Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Миронюк, Іван Святославович | - |
dc.date.accessioned | 2022-07-17T08:12:53Z | - |
dc.date.available | 2022-07-17T08:12:53Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Лепканич А. О., Миронюк І. С. Особливості та структура залученості до мережі Інтернет студентської молоді різних курсів навчання в умовах карантинних обмежень / А. О. Липканич, І. С. Миронюк // Україна. Здоров'я нації = Ukraine. Nation’s Health : наук.-практ. вид. / Укр. ін-т стратег. дослідж. МОЗ України. – Київ : Вид-во "Експерт", 2022. № 2 (68). — С. 12-16. | uk |
dc.identifier.isbn | 2077-6594 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42874 | - |
dc.description | DOI 10.24144/2077-6594.2.1.2022.258905 | uk |
dc.description.abstract | Метою дослідження є визначення рівня та структури залученості до віртуального простору мережі Інтернет студентської молоді в залежності від року навчання здобувача освіти в період дистанційного навчання в умовах карантинних обмежень Матеріали та методи. Використано метод спеціального соціологічного дослідження, медико-статистичний та метод порівняльного аналізу. Основою став метод анонімного опитування з використанням оригінальної анкети, сформованої у сервісі Google-форми, студентів ДВНЗ «УжНУ» очної форми навчання. Результати. Серед студентської молоді лише близько 10% витрачають час в мережі Інтернет під час дистанційного навчання до 3-х годин на добу), від 4 до 6 годин щоденно витрачають на перебування в мережі Інтернет трохи менше половини представників студентів бакалаврату молодших і старших курсів (47,3 та 42,7%, відповідно). Звертає на себе увагу, що значна частка студентів як молодших, так і старших курсів бакалаврату (41,3 та 49,3%) під час дистанційного навчання щоденно перебувають в мережі Інтернет більше 7 годин. Лише 20% студентів магістерських програм щоденно перебувають в мережі інтернет 7 і більше годин. Структура основних витрат часу в мережі Інтернет в усіх групах дослідження є ідентичною. Так, більшість опитаних визначають основним видом діяльності в мережі Інтернет під час дистанційного навчання саме навчання або роботу (335 респондентів, 64,1% опитаних) і частка таких зростає в залежності від курсу навчання. Висновки. Рівень залученості до перебування в мережі Інтернер під час дистанційного навчання має відмінності в залежності від курсу навчання опитаних здобувачів освіти, у студентів старших курсів він нижче. Структура основних витрат часу в мережі Інтернет в респондентів усіх курсів навчання є ідентичною. Більшість опитаних визначають основним видом діяльності в мережі Інтернет під час дистанційного навчання навчання або роботу. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ДВНЗ "Ужгородський національний університет" | uk |
dc.subject | студентська молодь | uk |
dc.subject | дистанційне навчання | uk |
dc.subject | залученість до мережі Інтернет | uk |
dc.title | Особливості та структура залученості до мережі Інтернет студентської молоді різних курсів навчання в умовах карантинних обмежень | uk |
dc.title.alternative | Features and structure of different courses students’ involvement in the Internet usage in the conditions of quarantine restrictions | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри наук про здоров’я |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Особливості та структура залученості_стаття.pdf | 259.81 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.