Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42877
Title: | Суб’єкти кредитних правовідносин: характеристика змісту та правовий статус |
Other Titles: | Subjects of credit relations: description of contents and legal status |
Authors: | Алієва, В. Н. Форостяна, С. В. |
Keywords: | кредитні правовідносини, кредитодавець, позичальник, правовий статус, credit relationship, the lender, the borrower, the legal status |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Гельветика |
Citation: | Алієва В. Н. Суб’єкти кредитних правовідносин: характеристика змісту та правовий статус/ В. Н. Алієва, С. В. Форостяна // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Право / голов. ред. Ю. М. Бисага. – Ужгород : Гельветика, 2013. – Т. 1. Вип. 23 : Ч. 2. – С. 178–181. – Бібліогр. : с. 181 (14 назв) |
Series/Report no.: | Право; |
Abstract: | Стаття присвячена висвітленню змісту та особливостям суб'єктного складу кредитних правовідносин. В роботі розкрито види суб’єктів відповідних правовідносин та їх нормативно-правовий статус. Автор зосереджує увагу на законодавчих вимогах, що висуваються до різних суб'єктів кредитних правовідносин. The article is devoted to the content and features of the subject composition of lending relationships. The work reveals the kinds of relevant relationships subjects and regulatory status. The author focuses on the statutory requirements аррІісаbІе to the various subjects of credit relationships. |
Description: | https://drive.google.com/file/d/1mM33ePsSxRrO9cj-B2ah_Q4DrbTk59Xm/view?usp=sharing |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42877 |
ISSN: | 2307-3322 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Серія: Право Випуск 23, Частина ІІ, Том 1 - 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Право Вип. 23.png | 15.96 MB | image/png | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.