Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42897
Название: Використання мультиплікаційних фільмів у формуванні природознавчої компетентності дітей молодшого шкільного віку
Другие названия: The use of animated films in the formation of natural science competence of Children of primary school age
Авторы: Гарбар, Світлана
Ключевые слова: природознавча компетентність, формування компетентності, мультиплікаційні фільми, діти молодшого шкільного віку
Дата публикации: 2022
Издательство: Вид-во “Говерла”
Библиографическое описание: Гарбар, Світлана Використання мультиплікаційних фільмів у формуванні природознавчої компетентності дітей молодшого шкільного віку / Світлана Гарбар // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. О. Бартош. – Ужгород : Говерла, 2022. – Вип. 1 (50). – С. 56–58. – Рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 58 (4 назви).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Анотація. У статті схарактеризовано сутність понять «природознавча компетентність», «форму- вання природознавчої компетентності дітей молодшого шкільного віку», «мультиплікаційні фільми»; про- аналізовано потенційні можливості використання мультиплікаційних фільмів; визначено критерії добору мультиплікаційних фільмів з точки зору їх придатності для використання як засобу формування природо- знавчої компетентності дітей молодшого шкільного віку. Методи дослідження: теоретичні (аналіз літера- тури з проблем дослідження), емпіричні (педагогічні спостереження, створення спеціальних діагностичних ситуацій). З’ясовано, що мультиплікаційні фільми виконують неабияку виховну, пізнавальну, розвивальну та навчальну функції. Визначено критерії добору мультфільмів з точки зору їх придатності для використання у формуванні природознавчої компетентності дітей молодшого шкільного віку. Виділено дитячі мультиплі- кації, які варто використовувати у роботі з дітьми. Запропоновано систему тематичного планування пере- гляду мультиплікаційних фільмів для дітей молодшого шкільного віку, яка передбачає три етапи роботи: підготовчий, переглядовий, рефлексивний. З’ясовано рівні природознавчої компетентності дітей молодшого шкільного віку, що дозволяють виокремити низький, середній та високий. Ключові слова: природознавча компетентність, формування компетентності, мультиплікаційні філь- ми, діти молодшого шкільного віку.
Abstract. The article describes the essence of the concepts of «natural science competence», «formation of natural science competence of children of primary school age», «animated fi lms»; analyzed the potential for the use of animated fi lms; the criteria for the selection of animated fi lms from the point of view of their suitability for use as a means of forming the natural science competence of children of primary school age have been determined. Research methods: theoretical (analysis of literature on research problems), empirical (pedagogical observations, creation of special diagnostic situations). It was found out that animated fi lms perform outstanding educational, cognitive, developmental and educational functions. The criteria for the selection of cartoons from the point of view of their suitability for use in the formation of natural science competence of children of primary school age have been determined. Children's animations that should be used in working with children are highlighted. The system of thematic planning of viewing of animated fi lms for children of primary school age is proposed, which provides for three stages of work: preparatory, revision, refl ective. The levels of natural science competence of children of primary school age were clarifi ed, which made it possible to distinguish low, medium and high. The expediency of using animated fi lms as a means of forming the natural science competence of children of primary school age is experimentally substantiated, which makes it possible to supplement classes with various information and encourage children to learn the surrounding reality. Key words: natural science competence, formation of competence, animated fi lms, children of primary school age.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42897
ISSN: 2524-0609
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (50) - 2022

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИПЛІКАЦІЙНИХ.pdf541.77 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.