Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42986
Назва: Метод проектів у навчанні практичної граматики англійської мови
Інші назви: Method of projects in learning english grammar
Автори: Деркач, Світлана
Ключові слова: метод проектів, проект, прагматичне навчання, навчання у взаємодії, граматика англійської мови
Дата публікації: 2022
Видавництво: Вид-во “Говерла”
Бібліографічний опис: Деркач, Світлана Метод проектів у навчанні практичної граматики англійської мови / Світлана Деркач // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. О. Бартош. – Ужгород : Говерла, 2022. – Вип. 1 (50). – С. 73–76. – Рез. укр., англ. – Бібілогр.: с. 75 (9 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Анотація. Актуальність дослідження зумовлена необхідністю в теоретичному осмисленні досвіду ви- користання методу проектів у навчанні граматики англійської мови, якому характерна практична роль, і є ефективним у підготовці інтелектуального потенціалу майбутніх учителів англійської мови для подальшої професійної діяльності у закладах освіти. Мета статті полягає у дослідженні актуальності та ефектив- ності методу проекту в навчанні граматики англійської мови на основі теоретичного аналізу та емпірич- ного дослідження. Здійснено теоретичний аналіз методу проектів як дієвої технології навчання граматики англійської мови; формування цілісного знання щодо застосування методу проектів у навчанні граматики англійської мови стало можливим завдяки використанню методу синтезу; за допомогою порівняння, уза- гальнення, спостереження та опитування з’ясовано, що метод проектів підвищує мотивацію у студентів до навчання, до предмету дослідження, поглиблює знання граматичного матеріалу, формує дослідницькі на- вички роботи над темою проекту та вміння публічного виступу. Ключові слова: метод проектів, проект, прагматичне навчання, навчання у взаємодії, граматика ан- глійської мови
Abstract. The relevance of the study is due to the need for a theoretical understanding of implementing the method of projects in learning Grammar by students at university whose major is English, and its practical application in the English classroom study in schools. The purpose of the article is to analyze the importance of the method of projects as a productive technology of English grammar learning by students. The main methods used in the study are divided into theoretical (analysis, synthesis, comparison, generalization) and empirical (observation, survey). Theoretical analysis of the method of projects as a productive and relevant technology of English grammar learning for studying and borrowing new in the educational process was carried out; the formation of a holistic knowledge of the application of the project method in the study of English grammar became possible due to the use of the synthesis method; by comparison and generalization, conclusions were drawn about the practicality and relevance of the application of the project method in educational activities. Through comparison, generalization, observation and survey it was found that the project method increases the motivation of students to study, to the subject of research, deepens knowledge of grammatical material, forms research skills on the project topic and the ability to speak publicly. It should be emphasized that this method helps to promote social interaction and cooperation between students, as they must learn to work in a group and interact with diff erent students to explain or obtain information. The study on the relevance of the application of the project method in teaching English grammar by means of cooperative learning is the prospect of our further research. Key words: method of projects, project, pragmatic learning, learning through interaction, English grammar.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42986
ISSN: 2524-0609
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (50) - 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МЕТОД ПРОЕКТІВ У НАВЧАННІ.pdf560.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.