Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42992
Назва: Проблема формування творчого потенціалу студентів факультетів мистецтв у сучасних наукових дослідженнях
Інші назви: Formation of creative potential of students of faculties of arts in modern Scientific research
Автори: Дун, Цзяньбін
Ключові слова: потенціал, творчість, особистісний розвиток, освітній процес, мистецька діяльність
Дата публікації: 2022
Видавництво: Вид-во “Говерла”
Бібліографічний опис: Дун, Цзяньбін Проблема формування творчого потенціалу студентів факультетів мистецтв у сучасних наукових дослідженнях / Цзяньбін Дун // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. О. Бартош. – Ужгород : Говерла, 2022. – Вип. 1 (50). – С. 94–97. – Рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 96–97 (14 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Анотація. Актуальність проблеми дослідження визначається тим, що в науковій літературі немає усталеного визначення і розуміння поняття творчого потенціалу та однозначного мірила, якісних показ- ників цього явища, критеріїв оцінки в контексті творчої діяльності. Мета статті – висвітлення сутності творчого потенціалу особистості та узагальнення поглядів науковців щодо його формування у студентів факультетів мистецтв закладів вищої освіти педагогічного профілю. У статті за допомогою методів аналізу, порівняння, систематизації наукових джерел проведено теоретичний аналіз проблеми формування творчого потенціалу студентів мистецьких факультетів закладів вищої освіти. Застосування методу на- укового узагальнення дозволило узагальнити погляди сучасних науковців щодо розуміння сутності творчого потенціалу у психологічному, культурологічному, педагогічному аспектах, представити підходи, напрямки та засоби реалізації означеного феномена в закладах вищої освіти. Результатом дослідження є окреслення автором значення формування творчого потенціалу студентів факультетів мистецтв у процесі їх підго- товки до мистецької діяльності та змісту освітнього процесу, що забезпечує їх готовність до майбутньої професії. Ключові слова: потенціал, творчість, особистісний розвиток, освітній процес, мистецька діяльність.
Abstract. The article actualizes the search for new approaches and ways to solve the problem of forming the creative potential of future teachers of the arts. The urgency of the research problem is determined by the fact that in the scientifi c literature there is no established defi nition and understanding of the concept of creative potential and unambiguous criteria, qualitative indicators of this phenomenon, evaluation criteria in the context of creative activity. The purpose of the article is to highlight the essence of the creative potential of the individual and to generalize the views of scientists on its formation in students of art faculties of higher education institutions of pedagogical profi le. The methods of the research – theoretical analysis, comparison, systematization of scientifi c sources, scientifi c generalization. With the help of the marked methods the author has conducted a theoretical analysis of the problem of forming the creative potential of students of art faculties of higher education institutions, generalization of views of modern scientists on understanding the essence of creative potential in psychological, cultural, pedagogical aspects. It has been established that the concepts of "creative potential", "creative competence" and "creative personality" in the educational process of higher education institutions should be considered in the conjunction. The formation of creative potential of future professionals in modern research has been considered in the context of personality development. It has been found that the problem of forming the creative potential of future teachers involves the development of personal qualities of students, and needs its solution from the fi rst steps of their education in a higher education institution by non-standard methods of pedagogical infl uence. The solution of the outlined problem provides meeting the needs of the unsub in self-development, creative self-realization. The approaches, directions and means of realization of this phenomenon in higher education institutions have been presented in the article. The author's outline of the importance of forming the creative potential of students of art faculties in the process of their preparation for artistic activity and the content of the education process which ensures their readiness for future professions is the result of the study. Key words: potential, creativity, personality development, educational process, artistic activity.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42992
ISSN: 2524-0609
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (50) - 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО.pdf552.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.