Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42998
Назва: Специфіка дистанційного навчання в системі післядипломної педагогічної освіти
Інші назви: Specifics of distance learning in the system of postgraduate pedagogical Education
Автори: Кожем’якіна, Ірина Володимирівна
Ключові слова: дистанційне навчання, технології дистанційного навчання, online сервіси, online ресурси,, online інструменти
Дата публікації: 2022
Видавництво: Вид-во “Говерла”
Бібліографічний опис: Кожем’якіна, Ірина Володимирівна Специфіка дистанційного навчання в системі післядипломної педагогічної освіти / Ірина Володимирівна Кожем’якіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. О. Бартош. – Ужгород : Говерла, 2022. – Вип. 1 (50). – С. 120–123. – Рез. англ., укр. – Бібліогр.: с. 123 (4 назви
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Анотація. Мета дослідження полягає у розкритті особливостей застосування інноваційних педагогіч- них технологій дистанційного навчання вчителів в системі післядипломної освіти у кризових умовах. Такі методи як аналіз і систематизація дозволи виявити стан проблеми запровадження дистанційного навчання, що здійснюється у кризових умовах; педагогічне спостереження та діагностичне дослідження – отримати результати дослідження щодо запровадження технологій дистанційного навчання вчителів у системі піс- лядипломної освіти; зокрема набуття практичного досвіду інтеграції технологій дистанційного навчання; систематизація та узагальнення дозволили з метою фіксації та представлення результатів дослідження. Розкрито специфіку використання інноваційних педагогічних технологій дистанційного навчання, яка про- слідковується в інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій з інтерактивними технологіями та тех- нологіями критичного і креативного мислення. Схарактеризовано спектр інноваційних педагогічних техно- логій, методів, прийомів як ефективних інструментів дистанційного навчання вчителів у системі післяди- пломної освіти. Ключові слова: дистанційне навчання, технології дистанційного навчання, online сервіси, online ресур- си, online інструменти.
Abstract. The purpose of the study is to reveal the features of the application of innovative pedagogical technologies of distance learning of teachers in the system of postgraduate education in crisis conditions. The applied research methods, such as theoretical analysis and systematization of scientifi c sources, allowed to identify the state of the problem of application of innovative technologies of distance learning in the educational process carried out in crisis conditions; pedagogical observation and diagnostic research provided an opportunity to obtain research results on the active introduction of innovative pedagogical technologies for distance learning of teachers in the system of postgraduate education, including gaining practical experience in integrating information and communication technologies with interactive technologies and technologies of critical and creative thinking; systematization, generalization and structuring in order to record and present the results of the study. The article outlines the problem of fi nding a modern format of distance learning for teachers in the system of postgraduate education, which will contribute to the continuous development of their professional competence and soft skills, which are vital for their life and professional activities in today's crisis. The practical experience of using innovative pedagogical technologies, methods, techniques and forms of organization of the educational process in a distance format, which contribute to the active continuous professional development of teachers in the system of postgraduate education, is highlighted. A qualitative analysis of online tools use for distance learning of teachers in the system of postgraduate education. Key words: distance learning, distance learning technologies, online services, online resources, online tools.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42998
ISSN: 2524-0609
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (50) - 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СПЕЦИФІКА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В.pdf567.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.