Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43002
Назва: Система соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного туризму
Інші назви: System of social and psychological rehabilitation of children and Youth with special educational needs in the conditions of inclusive tourism
Автори: Кравченко, Оксана Олексіївна
Ключові слова: соціально-психологічна реабілітація, інклюзивний туризм, діти та молодь, особливі освітні потреби
Дата публікації: 2022
Видавництво: Вид-во “Говерла”
Бібліографічний опис: Кравченко, Оксана Олексіївна Система соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного туризму / Оксана Олексіївна Кравченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. О. Бартош. – Ужгород : Говерла, 2022. – Вип. 1 (50). – С. 138–144. – Рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 143–144 (10 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Анотація. У статті обґрунтовано систему соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з осо- бливими освітніми потребами засобами інклюзивного туризму, що має певні ознаки та структуру, а її функці- онування за умови доречного технологічного забезпечення гарантує досягнення мети, що полягає у створенні умов для відновлення психоемоційного стану та соціального статусу в поєднанні із саморозвитком, само- реалізацією і самовихованням. Методологічними підходами проведеного дослідження є системно-структур- ний аналіз та комплексний підхід, заснований на поєднанні досягнень соціальної, медичної та психологічної наук, лікувально-відновлювальних заходів із корекційно-педагогічним та соціально-психологічним вихованням і навчанням, спрямований на реабілітацію та реінтеграцію дітей, які мають або обмеження здоровʼя, або психоемоційні поведінкові девіації. Водночас система соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з інвалідністю засобами інклюзивного туризму є складною відкритою саморозвивальною системою, струк- турні елементи якої взаємопов’язані і взаємозумовлені різними типами детермінованих зв’язків. Ключові слова: соціально-психологічна реабілітація, інклюзивний туризм, діти та молодь, особливі освітні потреби.
Abstract. The article substantiates the system of social and psychological rehabilitation of children and youth with special educational needs by means of inclusive tourism, which has its features and structure, and its functioning under appropriate technological support guaranting the goal of creating conditions for restoring psycho-emotional state and social status. in combination with self-development, self-realization and self-education. The methodological approaches of the study: system-structural analysis and a comprehensive approach based on a combination of social, medical and psychological sciences, treatment and rehabilitation measures with correctional and pedagogical and socio-psychological education and training aimed at rehabilitation and reintegration of children with or without health restrictions, or psychoemotional behavioral deviations. At the same time, the system of social and psychological rehabilitation of children and youth with disabilities through inclusive tourism is a complex open self-development system, the structural elements of which are interconnected and interdependent with diff erent types of deterministic relationships. The basis for the development and implementation of technologies of social and psychological rehabilitation of children and youth with special educational needs by means of inclusive tourism: the priority of the interests of children with disabilities, their basic needs; optimal ratio and continuity of educational, socio-educational and rehabilitation processes in providing assistance to a child with disabilities; recognition of the diversity and variability of technologies for the organization of socio-psychological rehabilitation; recognition of the importance of the role of parents in the realization of the rehabilitation potential of the child, the need to improve their pedagogical and rehabilitation culture; coordination of interaction between diff erent structures of the public and private sector. Key words: social and psychological rehabilitation, inclusive tourism, children and youth, special educational needs.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43002
ISSN: 2524-0609
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (50) - 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СИСТЕМА СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ.pdf588.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.