Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43003
Назва: Порівняльний аналіз професійної підготовки фахівців з маркетингу у Великобританії та Україні
Інші назви: Comparative analysis of professional training of marketing specialists in the UK and Ukraine
Автори: Кравченко, Тетяна Миколаївна
Ключові слова: фахівець з маркетингу, професійна підготовка, компетентнісний підхід, Великобританія, Україна
Дата публікації: 2022
Видавництво: Вид-во “Говерла”
Бібліографічний опис: Кравченко, Тетяна Миколаївна Порівняльний аналіз професійної підготовки фахівців з маркетингу у Великобританії та Україні / Тетяна Миколаївна Кравченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. О. Бартош. – Ужгород : Говерла, 2022. – Вип. 1 (50). – С. 145–148. – Рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 147–148 (9 назв)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Анотація. Кардинальні соціально-економічні зміни в Україні, що спрямовані на розвиток економічних, маркетингових та соціальних відносин, зумовлюють необхідність пошуку ефективної моделі професійної підготовки фахівців з маркетингу. Метою статті є визначення спільного та відмінного в системах підго- товки фахівців з маркетингу України та Великобританії та визначення позитивних рис системи підготовки фахівців з маркетингу у Великобританії, які можливо використати в українських ЗВО. Під час дослідження були використані методи аналізу, синтезу, порівняння і узагальнення для вивчення праць зарубіжних і ві- тчизняних науковців, офіційних та нормативно-правових документів. В статті проаналізовано особливості професійної підготовки фахівців з маркетингу у вітчизняному освітньому просторі та Великобританії. Ви- явлено подібне та відмінне у професійній підготовці фахівців з маркетингу у досліджуваних країнах. Вио- кремлені ті особливості підготовки, що позитивно вирізняють британський досвід порівняно з українськими реаліями. Ключові слова: фахівець з маркетингу, професійна підготовка, компетентнісний підхід, Великобрита- нія, Україна.
Abstract. Radical social and economic changes in Ukraine, aimed at the development of economic, marketing and social relations, necessitate the search for an eff ective model of training of marketing professionals. The aim of the article is to determine the common and diff erent in the systems of training of marketing specialists in Ukraine and Great Britain and to determine the positive features of the system of training of marketing specialists in Great Britain, which can be used in Ukrainian institutions of higher education. During the study, methods of analysis, synthesis, comparison and generalization were used to study the works of foreign and Ukrainian scientists, offi cial and regulatory documents. The article analyzes the features of professional training of marketing specialists in the Ukrainian educational space and the United Kingdom. Similarities and diff erences in the professional training of marketing specialists in the studied countries have been revealed. Based on a comparative analysis of the training of marketing specialists in educational institutions of Ukraine and the United Kingdom common (standards, regulations and higher education institutions that provide training for such specialists) and diff erent (theoretical orientation of marketing training in Ukraine, a small number of non-formal education institutions in Ukraine, the uniformity of educational programs for the training of marketing specialists, the lack of an accredited program in a professional association, the lack of refresher courses) ) features have been revealed. The peculiarities of training that positively distinguish the British experience in comparison with the Ukrainian realities are singled out. Key words: marketing specialist, professional training, competence approach, Great Britain, Ukraine.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43003
ISSN: 2524-0609
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (50) - 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ПРОФЕСІЙНОЇ.pdf550.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.