Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43013
Title: “Наукова комунікація" у формуванні мовної особистості майбутнього вчителя початкових класів НУШ
Other Titles: “Scientific communication” in creating the language personality of the Future primary school teacher of nush
Authors: Лобачова, Ірина Миколаївна
Keywords: комунікативна компетентність, мовна особистість, наукова комунікація, освітній простір, учитель початкових класів НУШ
Issue Date: 2022
Publisher: Вид-во “Говерла”
Citation: Лобачова, Ірина Миколаївна "Наукова комунікація" у формуванні мовної особистості майбутнього вчителя початкових класів НУШ / Ірина Миколаївна Лобачова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. О. Бартош. – Ужгород : Говерла, 2022. – Вип. 1 (50). – С. 174–177. – Рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 176–177 ( 5 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Анотація. Статтю присвячено проблемі функціонування курсу «Наукова комунікація» в освітньому процесі здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта як на- укового підґрунтя для проведення різних видів наукових досліджень, обговорення складних проблем на основі наукової полеміки, дискусій, суперечок, диспутів тощо для вирішення нагальних проблем у галузі початкової освіти. Мета статті – визначити функціональне навантаження курсу «Наукова комунікація» у формуванні мовної особистості майбутнього вчителя початкових класів НУШ. У статті охарактеризовано струк- турні компоненти навчальної дисципліни та окреслено їхню квінтесенцію у формуванні мовної особистості майбутнього вчителя початкових класів НУШ. У розвідці використано такі методи дослідження: аналіз, синтез, узагальнення, описовий метод, що дали можливість детально розглянути подану проблему та зроби- ти висновки щодо доцільності функціонування дисципліни «Наукова комунікація» в освітньому процесі ЗВО спеціальності 013 Початкова освіта для розвитку мовної особистості майбутнього вчителя початкових класів НУШ. Визначено, що метою вивчення курсу «Наукова комунікація» є формування системи теоретич- них і методичних знань про наукову комунікацію, її основні складники, новітні тренди та технології і вмінь їх застосовувати під час пошуку інформації та поширення результатів дослідження; забезпечення підготовки висококваліфікованого фахівця, здатного виявляти стійкі фахові знання української/іноземної мов і профе- сіоналізм під час обміну науковою інформацією в галузі початкової освіти. У статті окреслено завдання на- вчальної дисципліни «Наукова комунікація», загальні та спеціальні компетентності, програмні результати навчання відповідно до освітньої програми «013 Початкова освіта»; інноваційні підходи і методи навчання. З’ясовано, що набуті знання, уміння, навички, професійна компетентність сприятимуть розвитку мовної особистості майбутнього вчителя початкових класів НУШ не лише впродовж здобуття вищої освіти, а й у подальшій професійній діяльності під час самоосвіти, саморозвитку і самовдосконалення. Ключові слова: комунікативна компетентність, мовна особистість, наукова комунікація, освітній про- стір, учитель початкових класів НУШ.
Abstract. The article deals with the functioning of the course “Scientifi c Communication” in the educational process of students of the second (master’s) degree of higher education in specialty 013 Primary education as a scientifi c basis for various types of research, discussion of complex problems based on scientifi c controversy, discussions of urgent problems in the fi eld of primary education. The purpose of the article is to determine the functional point of the course “Scientifi c Communication” in the formation of the language personality of the future primary school teacher of NUSH. The article describes the structural components of the discipline and outlines their quintessence in the formation of the language personality of the future primary school teacher of NUSH. To achieve this goal, the following research methods are used: analysis, synthesis, generalization, descriptive method, which made it possible to consider the problem in detail and draw conclusions about the feasibility of the discipline “Scientifi c Communication” in the educational process of students of the second (master’s) degree of higher education in specialty 013 Primary education for the development of language personality of the future primary school teacher of NUSH. It is found out that the purpose of studying the course “Scientifi c Communication” is to form a system of theoretical and methodological knowledge about scientifi c communication, its main components, latest trends and technologies and skills to apply them in information retrieval and dissemination of research results; providing training for a highly qualifi ed specialist capable of demonstrating stable professional knowledge of the Ukrainian/ English languages and professionalism during the exchange of scientifi c information in the fi eld of primary education. The article outlines the objectives of the discipline “Scientifi c Communication”, general and special competencies in accordance with the educational program “Primary Education”; program results of studying; innovative approaches and methods (heuristic approach, practice-oriented approach, method of analysis of specifi c situations, method of project-based learning, method of educational discussion, methods of developing critical thinking, etc.). It is stressed that the acquired knowledge, skills, abilities and professional competence will contribute to the development of the language personality of the future primary school teacher of NUSH both while higher education and in further professional activities during self-education, self-development and self-improvement. Key words: communicative competence, language personality, scientifi c communication, educational space, primary school teacher of NUSH.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43013
ISSN: 2524-0609
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (50) - 2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
«НАУКОВА КОМУНІКАЦІЯ» У ФОРМУВАНН.pdf551.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.