Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/431
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТовканець, Оксана Сергіївна-
dc.contributor.authorЛендєл, Людмила Василівна-
dc.date.accessioned2014-12-24T09:23:55Z-
dc.date.available2014-12-24T09:23:55Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationТовканець, О. С. Взаємодія школи і сім’ї у профілактиці девіантної поведінки учнів [Текст] / О. С. Товканець, Л. В. Лендєл // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 226–230. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 229–230 (16 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/431-
dc.descriptionIn the article the topical problems of modern pedagogy − the interaction of school and family in prevention of deviant behavior of students − have been considered. Much attention has been paid to: the characteristics of types of families , the relationship of parents and children, the ability of parents to make adequate educational impact. The analysis of forms and methods of cooperation of school and family has been conducted: individual, group, mass. Forms and methods of outreach work with parents have been proposed to prevent possible disturbances in family education that affect the effi ciency of formation of positive student behaviour . Key words: prevention, deviant behavior, school and family interaction, work with parents.uk
dc.description.abstractВ статті розглядається актуальна проблеми сучасної педагогічної науки: взаємодія школи і сім’ї у попередженні девіантної поведінки учнів. Зосеред-жено увагу на характеристиці типів сімей, взаємо-відносин батьків і дітей, вмінні батьків здійснювати адекватний виховний вплив. Здійснено аналіз форм і методів співробітництва школи і сім’ї: індивідуаль-ні, групові, масові. Запропоновано форми і прийоми інформаційно-просвітницької роботи з батьками щодо попередження можливих порушень у сімейно-му вихованні, які впливають на ефективність фор-мування позитивної поведінки учня. Ключові слова: профілактика, девіантна поведін-ка, взаємодія школи і сім’ї, робота з батьками.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпрофілактикаuk
dc.subjectдевіантна поведінкаuk
dc.subjectвзаємодія школи і сім’їuk
dc.subjectробота з батькамиuk
dc.titleВзаємодія школи і сім’ї у профілактиці девіантної поведінки учнівuk
dc.title.alternativeInteraction of schools and families in the prevention of deviant behavior of pupilsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 29 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.