Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/431
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Товканець, Оксана Сергіївна | - |
dc.contributor.author | Лендєл, Людмила Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2014-12-24T09:23:55Z | - |
dc.date.available | 2014-12-24T09:23:55Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Товканець, О. С. Взаємодія школи і сім’ї у профілактиці девіантної поведінки учнів [Текст] / О. С. Товканець, Л. В. Лендєл // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 226–230. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 229–230 (16 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/431 | - |
dc.description | In the article the topical problems of modern pedagogy − the interaction of school and family in prevention of deviant behavior of students − have been considered. Much attention has been paid to: the characteristics of types of families , the relationship of parents and children, the ability of parents to make adequate educational impact. The analysis of forms and methods of cooperation of school and family has been conducted: individual, group, mass. Forms and methods of outreach work with parents have been proposed to prevent possible disturbances in family education that affect the effi ciency of formation of positive student behaviour . Key words: prevention, deviant behavior, school and family interaction, work with parents. | uk |
dc.description.abstract | В статті розглядається актуальна проблеми сучасної педагогічної науки: взаємодія школи і сім’ї у попередженні девіантної поведінки учнів. Зосеред-жено увагу на характеристиці типів сімей, взаємо-відносин батьків і дітей, вмінні батьків здійснювати адекватний виховний вплив. Здійснено аналіз форм і методів співробітництва школи і сім’ї: індивідуаль-ні, групові, масові. Запропоновано форми і прийоми інформаційно-просвітницької роботи з батьками щодо попередження можливих порушень у сімейно-му вихованні, які впливають на ефективність фор-мування позитивної поведінки учня. Ключові слова: профілактика, девіантна поведін-ка, взаємодія школи і сім’ї, робота з батьками. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | профілактика | uk |
dc.subject | девіантна поведінка | uk |
dc.subject | взаємодія школи і сім’ї | uk |
dc.subject | робота з батьками | uk |
dc.title | Взаємодія школи і сім’ї у профілактиці девіантної поведінки учнів | uk |
dc.title.alternative | Interaction of schools and families in the prevention of deviant behavior of pupils | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 29 - 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ВЗАЄМОДІЯ ШКОЛИ І СІМ’Ї У ПРОФІЛАКТИЦІ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ.pdf | 280.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.