Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/431
Назва: Взаємодія школи і сім’ї у профілактиці девіантної поведінки учнів
Інші назви: Interaction of schools and families in the prevention of deviant behavior of pupils
Автори: Товканець, Оксана Сергіївна
Лендєл, Людмила Василівна
Ключові слова: профілактика, девіантна поведінка, взаємодія школи і сім’ї, робота з батьками
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Товканець, О. С. Взаємодія школи і сім’ї у профілактиці девіантної поведінки учнів [Текст] / О. С. Товканець, Л. В. Лендєл // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 226–230. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 229–230 (16 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): В статті розглядається актуальна проблеми сучасної педагогічної науки: взаємодія школи і сім’ї у попередженні девіантної поведінки учнів. Зосеред-жено увагу на характеристиці типів сімей, взаємо-відносин батьків і дітей, вмінні батьків здійснювати адекватний виховний вплив. Здійснено аналіз форм і методів співробітництва школи і сім’ї: індивідуаль-ні, групові, масові. Запропоновано форми і прийоми інформаційно-просвітницької роботи з батьками щодо попередження можливих порушень у сімейно-му вихованні, які впливають на ефективність фор-мування позитивної поведінки учня. Ключові слова: профілактика, девіантна поведін-ка, взаємодія школи і сім’ї, робота з батьками.
Опис: In the article the topical problems of modern pedagogy − the interaction of school and family in prevention of deviant behavior of students − have been considered. Much attention has been paid to: the characteristics of types of families , the relationship of parents and children, the ability of parents to make adequate educational impact. The analysis of forms and methods of cooperation of school and family has been conducted: individual, group, mass. Forms and methods of outreach work with parents have been proposed to prevent possible disturbances in family education that affect the effi ciency of formation of positive student behaviour . Key words: prevention, deviant behavior, school and family interaction, work with parents.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/431
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 29 - 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВЗАЄМОДІЯ ШКОЛИ І СІМ’Ї У ПРОФІЛАКТИЦІ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ.pdf280.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.