Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/433
Title: Компетентнісний підхід до підготовки майбутніх фахівців у ВНЗ
Other Titles: Competency−based approach in the training of future specialists in the higher educational establishments
Authors: Ходань, Оксана Любомирівна
Keywords: компетентнісний підхід, компетентність, компетенція, вища освіта
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Ходань, О. Л. Компетентнісний підхід до підготовки майбутніх фахівців у ВНЗ [Текст] / О. Л. Ходань // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 232–235. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 234–235 (10 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Вимогою сучасного суспільства до системи ви-щої освіти є ефективна професійна підготовка май-бутнього фахівця, який зможе легко пристосувати-ся до мінливих умов сьогодення та бути конкурент-носпроможним на ринку праці. Компетентнісний підхід, впровадження якого у вищі навчальні заклади дозволяє виконати поставлене завдання, і розгляда-ється у статті. Ключові слова: компетентнісний підхід, компе-тентність, компетенція, вища освіта.
Description: An effective training of future specialists who can easily adapt to the changing conditions of todayand be competitive in the job market is the demand of modern society to higher education. Competency based approach, implementing of which in universities can complete the task, is considered in the article. Key words: competence approach, expertise, competence, higher education.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/433
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 29 - 2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД.pdf226.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.