Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43306
Назва: Професійне зростання педагога: антропологічний вимір
Автори: Бояновська, М.
Дата публікації: 2008
Видавництво: Вид-во УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Бояновська, М. Професійне зростання педагога: антропологічний вимір / М. Бояновська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород : Говерла, 2008. – Вип. 15. – С. 15–19. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 18 (7 назв)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Изучены тенденции развития отечественного и зарубежного педагогического образования, проанализировано основные нормативные документы, связанные с профессиональным развитием педагога, акцентировано внимание на формировании инновационной индивидуальности педагога, определено концептуальные направления профессионального роста педагога в антропологическом измерении.
The developing tendencies of home and foreign pedagogical education are researched in this work. The main normative documents connected with the teacher's professiona! growing have been analysed. The author of the article has stressed the issues of formation of innovative personality of a teacher, ability to innovative activity, the importance of the development of the innovative culture of a teacher. Conceptual directions of professional! growth in an anthropologica! dimension have been pointed out, the most important anthropological approaches to pedagogical education have been differentiated.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1NBn57xh77NkQNvZ92sxmKxoWXSC3MvyI/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43306
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 15 - 2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота. Вип.15 (2008).pdf1.39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.