Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43340
Title: | Канадський досвід економічного розвитку громади: контекст та практика |
Authors: | Ільченко, Н. Жиленко, Руслан В’ячеславович |
Issue Date: | 2008 |
Publisher: | Вид-во УжНУ «Говерла» |
Citation: | Ільченко, Н. Канадський досвід економічного розвитку громади: контекст та практика / Н. Ільченко, Р. Жиленко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород : Говерла, 2008. – Вип. 15. – С. 72–76. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 76 (13 назв) |
Series/Report no.: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Abstract: | Авторы статьи анализируют традиционные и новейшие концепции глобализации. Рассмотрено не только ее проявления, но и возможные влияния этого явления на различные стороны жизни общества. Внимание уделено концепции экономического развития общества, которая разрешает определить и разрешить негативные влияния глобализации именно на уровне громады. The authors of the article have analysed traditionai and the newest conceptions of globalisation. its displays and possible influences on different sides of community life have been considered. Much attention has been paid to the conception of economic community development, which allows defining ard solving of particular negative influences of globalisation on the levei of communities. |
Description: | https://drive.google.com/file/d/1HZP4L-vuOe4Vaz7eWoVid9Q7SPx5-muq/view?usp=sharing |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43340 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 15 - 2008 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота. Вип.15 (2008).pdf | 1.39 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.