Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43373
Title: | Вплив субкультур на процес соціалізації молоді (на прикладі Великої Британії) |
Authors: | Сидор, І. |
Issue Date: | 2008 |
Publisher: | Вид-во УжНУ «Говерла» |
Citation: | Сидор, І. Вплив субкультур на процес соціалізації молоді (на прикладі Великої Британії) / І. Сидор // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород : Говерла, 2008. – Вип. 15. – С. 143–145. – Рез.– рос., англ. – Бібліогр.: с. 144–145 (9 назв) |
Series/Report no.: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Abstract: | Автор статьи проанализировала изменения, которые имели место в стиле жизни молодежи Великобритании. Предметом статьи стало сравнение субкультур, которые существовали в конце 60-х - начале 90-х годов ХХ столетия. В этот период процес социализации молодежи пережил значителные изменения, которые были обусловлены развитием технического процесса. The author of the article considers the issues of recent changes in the style of life of young people in Great Britain. The comparison of subcultures of young people at the end of sixties and at the beginning of the nineties has become the subject of the article. During that period the process of socialization has undergone the significant changes, which were coursed by the new technological devices (computers). |
Description: | https://drive.google.com/file/d/1JLRoi8S2zKX4iB6UzhDxb3yy0iPnUHN-/view?usp=sharing |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43373 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 15 - 2008 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота. Вип.15 (2008).pdf | 1.39 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.