Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43379
Назва: Виховання дітей дошкільного віку методами гри у процесі вивчення англійської мови
Автори: Талапканич, Т.
Дата публікації: 2008
Видавництво: Вид-во УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Талапканич, Т. Виховання дітей дошкільного віку методами гри у процесі вивчення англійської мови / Т. Талапканич // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород : Говерла, 2008. – Вип. 15. – С. 153–155. – Рез.– рос., англ. – Бібліогр.: с. 155 (7 назв)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): В статье рассмотрено эффективное использование игровых методов, которые выступают средством воспитания детей дошкольного возраста при изучении английского языка. Обеспечение игрового характера учебного процесса является главным заданием учителя. Во время игры личность воспитывается и развивается, раскрываются индивидуальные особенности детей, формируется культура общения.
The author of the article has considered the issues of effective usage of the methods of a game, which are the means of updringing children of pre-school age while studying English language. Provision of a game character of an educational process is the main feacher’s task. During the game a personality develops and brings up, individual peculiarities of children are disclosed and the culture of communication is formed.
Опис: https://drive.google.com/file/d/12uP6eofCgR0Z3mekoDGhYbfgMKlmBRmS/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43379
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 15 - 2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота. Вип.15 (2008).pdf1.39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.