Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43410
Title: Проектування та розробка навчально-методичного комплексу "електричний струм у напівпровідниках" в контексті профільного навчання фізики
Authors: Генов-Стешенко, О. В.
Issue Date: 2008
Publisher: Вид-во УжНУ «Говерла»
Citation: Генов-Стешенко, О. В. Проектування та розробка навчально-методичного комплексу "електричний струм у напівпровідниках" в контексті профільного навчання фізики / О. В. Генов-Стешенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород: Говерла, 2008. – Вип. 14. – С. 26-30. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 30 (7 назв)
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: В статье автор определяет место НМК в современном образовательном пространстве, состав НМК с физики, предлагает проект теоретической модели НМК, рассматривает вариант практической реализации этой модели для темы «Электрический ток в полупроводниках» в контексте профильного изучения физики, приводит результаты экспериментальной проверки эффективности разработанного НМК.
The author of the article defines a place of an EMC in the modern educational environment, as well as the structure of an EMC on the physicist, considers a variant of practical realization of this model for theme “The Electric current in semiconductors” in a context of profile studying of physics, provides results of experimental check of efficiency of the developed EMC.
Description: https://drive.google.com/file/d/1zuK3i1P7T5AW0mFogoxS_aaKkm1LnUD9/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43410
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 14 - 2008

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота 14 (2008).pdf1.63 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.