Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43414
Title: | Використання комплексних методів екологічного навчання у фаховому становленні студентів природничого і гуманітарного профілів |
Authors: | Дерій, Н. О. |
Issue Date: | 2008 |
Publisher: | Вид-во УжНУ «Говерла» |
Citation: | Дерій, Н. О. Використання комплексних методів екологічного навчання у фаховому становленні студентів природничого і гуманітарного профілів / Н. О. Дерій // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород: Говерла, 2008. – Вип. 14. – С. 39-42. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 41 (5 назв) |
Series/Report no.: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Abstract: | Экологические игры — это форма экологического обучения, которая стимулирует высокий уровень
мотивации, интереса и эмоционального включения субъекта. Одним из видов экологических игр есть эколого-психологический тренинг (ЭПТ). Это комплексная форма экологического обучения, которая базируется на методологии социально-психологического тренинга (СПТ) и направлена на коррекцию экологического сознания личности. An ecological game is a form of ecological education that stimulates a high motivation level, an interest and an emotional activation. An ecology-psychological training is one of the types of ecological games. It is a complex form of ecological education that is based on socio-psychological training methodology and aimed at the correction of personality’s ecological consciousness. |
Description: | https://drive.google.com/file/d/1fP8BpOl6QwBm2DkaGpwlIO0oFU7flzxY/view?usp=sharing |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43414 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 14 - 2008 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота 14 (2008).pdf | 1.63 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.