Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43437
Title: Визначення спрямованості особистості та ранжування рейтингу у значимості підприємницьких якостей
Authors: Мединський, С. В.
Issue Date: 2008
Publisher: Вид-во УжНУ «Говерла»
Citation: Мединський, С. В. Визначення спрямованості особистості та ранжування рейтингу у значимості підприємницьких якостей / С. В. Мединський // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород: Говерла, 2008. – Вип. 14. – С. 101–105. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 105 (5 назв)
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Приведен и уточнен перечень предпринимательских качеств, которые наиболее полно отображает сущность и содержание данного понятия. Исследована направленность личности и проведено ранжирование рейтинга значимости предпринимательских качеств студентов 1 курса направления подготовки 6.010201 «Физическое воспитание» Черновицкого национального университета имени Ю.Федьковича.
The list of enterprise qualities, which most fully display the essence and the maintenance of the given concept, has been given and specified. The orientation of a person has been investigated and classification of a rating of the importance of enterprise qualities of students of | rate of a speciality 6.010201 "Physical training” Chernivtsi National University of a name of J.Fedykovicha has been carried out.
Description: https://drive.google.com/file/d/12mU25C08bUG0R8OziQ55ZyIJyngihnAO/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43437
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 14 - 2008

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота 14 (2008).pdf1.63 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.