Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4343
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФецович, Т.Р.-
dc.date.accessioned2015-10-12T10:46:39Z-
dc.date.available2015-10-12T10:46:39Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationФецович, Т. Р. Стратегічний аналіз результатів діяльності птахівничих підприємств як основи формування стратегії розвитку [Текст] / Т. Р. Фецович // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), В.І. Ярема , Н.Н. Пойда-Носик та інші. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2015. – Вип.1 (45).Том 2. – С. 261–268. – Бібліогр.: с. 268 (5 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4343-
dc.descriptionIn the article we have put forward the algorithm for calculating the effective index of poultry enterpris-es’ performance and a set of indicators in order to de-termine the impact of internal and external environ-mental factors on the effectiveness of their activities, which allows to evaluate the strategic position of the company and establish their market rating. The atten-tion is focused on the methodology of strategic analy-sis of enterprises’ performance using economic and mathematical modeling to analyze internal and external change forces taking into consideration the strategic objectives of poultry enterprises’ performance. Key words: strategic analysis, methodical approach, effec-tive index of performance, internal environment, external environment.uk
dc.description.abstractУ статті запропоновано алгоритм розрахунку результативного показника діяльності птахівничих під- приємств, а також комплексу показників для визначення впливу факторів внутрішнього і зовнішнього середовищ на ефективність їх діяльності, що дозволяє оцінювати стратегічну позицію підприємств та встановлювати їх ринковий рейтинг. Акцентовано увагу на методиці стратегічного аналізу результа- тів діяльності підприємств з використанням економіко-математичного моделювання для аналізу фак- торів впливу внутрішнього і зовнішнього середовищ при врахуванні стратегічних цілей діяльності пта- хівничих підприємств. Ключові слова: стратегічний аналіз, методичний підхід, результативний показник діяльності, внутріш- нє середовище, зовнішнє середовище.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;-
dc.subjectстратегічний аналізuk
dc.subjectметодичний підхідuk
dc.subjectрезультативний показник діяльностіuk
dc.subjectвнутрішнє середовищеuk
dc.subjectзовнішнє середовищеuk
dc.titleСтратегічний аналіз результатів діяльності птахівничих підприємств як основи формування стратегії розвиткуuk
dc.title.alternativeStrategic analysis of poultry enterprises’s performance as the basis for forming development strategyuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2015 / Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (45) Том 2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.