Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4343
Назва: Стратегічний аналіз результатів діяльності птахівничих підприємств як основи формування стратегії розвитку
Інші назви: Strategic analysis of poultry enterprises’s performance as the basis for forming development strategy
Автори: Фецович, Т.Р.
Ключові слова: стратегічний аналіз, методичний підхід, результативний показник діяльності, внутрішнє середовище, зовнішнє середовище
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Фецович, Т. Р. Стратегічний аналіз результатів діяльності птахівничих підприємств як основи формування стратегії розвитку [Текст] / Т. Р. Фецович // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), В.І. Ярема , Н.Н. Пойда-Носик та інші. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2015. – Вип.1 (45).Том 2. – С. 261–268. – Бібліогр.: с. 268 (5 назв).
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): У статті запропоновано алгоритм розрахунку результативного показника діяльності птахівничих під- приємств, а також комплексу показників для визначення впливу факторів внутрішнього і зовнішнього середовищ на ефективність їх діяльності, що дозволяє оцінювати стратегічну позицію підприємств та встановлювати їх ринковий рейтинг. Акцентовано увагу на методиці стратегічного аналізу результа- тів діяльності підприємств з використанням економіко-математичного моделювання для аналізу фак- торів впливу внутрішнього і зовнішнього середовищ при врахуванні стратегічних цілей діяльності пта- хівничих підприємств. Ключові слова: стратегічний аналіз, методичний підхід, результативний показник діяльності, внутріш- нє середовище, зовнішнє середовище.
Опис: In the article we have put forward the algorithm for calculating the effective index of poultry enterpris-es’ performance and a set of indicators in order to de-termine the impact of internal and external environ-mental factors on the effectiveness of their activities, which allows to evaluate the strategic position of the company and establish their market rating. The atten-tion is focused on the methodology of strategic analy-sis of enterprises’ performance using economic and mathematical modeling to analyze internal and external change forces taking into consideration the strategic objectives of poultry enterprises’ performance. Key words: strategic analysis, methodical approach, effec-tive index of performance, internal environment, external environment.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4343
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (45) Том 2 - 2015



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.