Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43449
Назва: Індивідуальне навчально-дослідне завдання як інноваційна форма навчання
Автори: Попович, Анна Михайлівна
Дата публікації: 2008
Видавництво: Вид-во УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Попович, А. М. Індивідуальне навчально-дослідне завдання як інноваційна форма навчання / А. М. Попович // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород: Говерла, 2008. – Вип. 14. – С. 128–130. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 131 (6 назв)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті обгрунтовується соціально-прикладний характер методики викладання базових дисциплін спеціальності "Соціальна робота". Як приклад такого підходу наведено застосування індивідуального навчально-дослідного завдання у процесі викладання дисципліни " Теорія соціальної роботи".
The author of the article has grounded the social-applied character of methods of teaching of basis “Social Work” speciality disciplines. As an example of such approach the making use of individual studying-research task in the process of teaching “Theory of Social Work” discipline has been given.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1scC-EoaZcAE6dfNi_S8kDjvkpf_-eser/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43449
Розташовується у зібраннях:2008 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 14

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота 14 (2008).pdf1.63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.