Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43449
Назва: | Індивідуальне навчально-дослідне завдання як інноваційна форма навчання |
Автори: | Попович, Анна Михайлівна |
Дата публікації: | 2008 |
Видавництво: | Вид-во УжНУ «Говерла» |
Бібліографічний опис: | Попович, А. М. Індивідуальне навчально-дослідне завдання як інноваційна форма навчання / А. М. Попович // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород: Говерла, 2008. – Вип. 14. – С. 128–130. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 131 (6 назв) |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | У статті обгрунтовується соціально-прикладний характер методики викладання базових дисциплін
спеціальності "Соціальна робота". Як приклад такого підходу наведено застосування індивідуального
навчально-дослідного завдання у процесі викладання дисципліни " Теорія соціальної роботи". The author of the article has grounded the social-applied character of methods of teaching of basis “Social Work” speciality disciplines. As an example of such approach the making use of individual studying-research task in the process of teaching “Theory of Social Work” discipline has been given. |
Опис: | https://drive.google.com/file/d/1scC-EoaZcAE6dfNi_S8kDjvkpf_-eser/view?usp=sharing |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43449 |
Розташовується у зібраннях: | 2008 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 14 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота 14 (2008).pdf | 1.63 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.