Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43452
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСадовець, О. В.-
dc.date.accessioned2022-08-10T10:48:12Z-
dc.date.available2022-08-10T10:48:12Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationСадовець, О. В. Партнерства шкіл та університетів як ефективна модель професійного розвитку педагогів США / О. В. Садовець // Науковий вісник Ужгородського національного університету / [Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород: Говерла, 2008. – Вип. 14. – С. 134–137. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 136 (10 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43452-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1NSkGrhiGFHdyBtBcd89JYpqv0Hg0SJGl/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractАвтор статьи анализирует партнерство школ-университетов как эффективную модель профессионального развития учителя в США. Внимание уделено таким формам профессионального развития в партнерстве как научное исследование.uk
dc.description.abstractThe article analyses the activities of school-university partnerships as an effective model of teacher professional development in the USA. Much attention has been paid to such form of professional development in partnerships as scientific research. The author defines the main difficulties of partnership establishment and functioning, principles ofits effectiveness.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.titleПартнерства шкіл та університетів як ефективна модель професійного розвитку педагогів СШАuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 14 - 2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота 14 (2008).pdf1.63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.