Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43466
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТочиліна, Т. М.-
dc.date.accessioned2022-08-10T12:31:59Z-
dc.date.available2022-08-10T12:31:59Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationТочиліна, Т. М. Підвищення ефективності вивчення фізики у технічному вузі на основі технології модульного навчання / Т. М. Точиліна // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород: Говерла, 2008. – Вип. 14. – С. 161–164. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 164 (4 назви)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43466-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1DNOeDM2pMfX30HIUA4geD0rf9TXARd7o/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractВ статье рассматриваются проблемы внедрения кредитно-модульной системы организации учебного процесса при изучении физики в техническом вузе.uk
dc.description.abstractThe author of the articie has considered the issues of application of the credit-module system of education in the process of physics teaching in the higher technical schools.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.titleПідвищення ефективності вивчення фізики у технічному вузі на основі технології модульного навчанняuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 14 - 2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота 14 (2008).pdf1.63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.