Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43466
Назва: Підвищення ефективності вивчення фізики у технічному вузі на основі технології модульного навчання
Автори: Точиліна, Т. М.
Дата публікації: 2008
Видавництво: Вид-во УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Точиліна, Т. М. Підвищення ефективності вивчення фізики у технічному вузі на основі технології модульного навчання / Т. М. Точиліна // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород: Говерла, 2008. – Вип. 14. – С. 161–164. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 164 (4 назви)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): В статье рассматриваются проблемы внедрения кредитно-модульной системы организации учебного процесса при изучении физики в техническом вузе.
The author of the articie has considered the issues of application of the credit-module system of education in the process of physics teaching in the higher technical schools.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1DNOeDM2pMfX30HIUA4geD0rf9TXARd7o/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43466
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 14 - 2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота 14 (2008).pdf1.63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.