Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43469
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧорба, М. І.-
dc.date.accessioned2022-08-10T12:50:32Z-
dc.date.available2022-08-10T12:50:32Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationЧорба, М. І. Змістові характеристики сформованості професійної мотивації майбутніх учителів англійської мови / М. І. Чорба // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород: Говерла, 2008. – Вип. 14. – С. 168–171. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 171 (4 назви)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43469-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1-urdT09mQvgQ0N7qKz6Rtk7zJupqC-I9/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractЦелью статьи является выделение уровней и критериев сформированности профессиональной мотивации будущих учителей английского языка. Соответственно, различают три уровня: высокий, средний и низкий, а также следующие критерии: мотивы выбора педагогической профессии, уровень профессиональной удовлетворенности, стабильность профессионального выбора, интерес к преподаванию, самодетерминация профессионального становления, профессиональные цели, чувство компетентности, мотивация достижения, учебная мотивация.uk
dc.description.abstractThe purpose of the given article is to provide the results of research and outline the basic levels and criteria of future teachers of English motivation. Accordingly, three levels of motivation have been identified, namely high, middle, low, together with the following criteria: motives of choosing teaching as a career, level of professional satisfaction, commitment, interest, self-determination, professional goals, self-efficacy beliefs, achievement motivation, learning motivation.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.titleЗмістові характеристики сформованості професійної мотивації майбутніх учителів англійської мовиuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2008 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 14

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота 14 (2008).pdf1.63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.