Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43469
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чорба, М. І. | - |
dc.date.accessioned | 2022-08-10T12:50:32Z | - |
dc.date.available | 2022-08-10T12:50:32Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Чорба, М. І. Змістові характеристики сформованості професійної мотивації майбутніх учителів англійської мови / М. І. Чорба // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород: Говерла, 2008. – Вип. 14. – С. 168–171. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 171 (4 назви) | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43469 | - |
dc.description | https://drive.google.com/file/d/1-urdT09mQvgQ0N7qKz6Rtk7zJupqC-I9/view?usp=sharing | uk |
dc.description.abstract | Целью статьи является выделение уровней и критериев сформированности профессиональной мотивации будущих учителей английского языка. Соответственно, различают три уровня: высокий, средний и низкий, а также следующие критерии: мотивы выбора педагогической профессии, уровень профессиональной удовлетворенности, стабильность профессионального выбора, интерес к преподаванию, самодетерминация профессионального становления, профессиональные цели, чувство компетентности, мотивация достижения, учебная мотивация. | uk |
dc.description.abstract | The purpose of the given article is to provide the results of research and outline the basic levels and criteria of future teachers of English motivation. Accordingly, three levels of motivation have been identified, namely high, middle, low, together with the following criteria: motives of choosing teaching as a career, level of professional satisfaction, commitment, interest, self-determination, professional goals, self-efficacy beliefs, achievement motivation, learning motivation. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вид-во УжНУ «Говерла» | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.title | Змістові характеристики сформованості професійної мотивації майбутніх учителів англійської мови | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2008 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 14 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота 14 (2008).pdf | 1.63 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.