Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43552
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрищенко, Н. А.-
dc.date.accessioned2022-08-16T12:38:36Z-
dc.date.available2022-08-16T12:38:36Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationГрищенко, Н. А. Соціально-виховні технології як пріоритет педагогічної практики в особистісному розвиткові студента ВНЗ / Н. А. Грищенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород: Говерла, 2008. – Вип. 12–13. – С. 108–109. – Рез. англ. – Бібліогр.: с. 109 (7 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43552-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1DsgGcDAOMlPTl2fTu3vIEzadnly8aRPA/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractThe author of the аrtісІе has proved the topicality of education in the social context as priority pedagogical practice, which assists to the personal development of а young persog within the limits of personality directed education. The latest definitions have been provided for the term ''social-educational" technology, methodological requirements, educative principles it is based upon. The issue of detailed development of the content of educational situation has been raised, as well as means of diagnostics of effectiveness of social-educative technology.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.titleСоціально-виховні технології як пріоритет педагогічної практики в особистісному розвиткові студента ВНЗuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2008 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 12-13

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_ Педагогіка. Соціальна робота 12-13 (2008).pdf1.66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.