Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43552
Назва: Соціально-виховні технології як пріоритет педагогічної практики в особистісному розвиткові студента ВНЗ
Автори: Грищенко, Н. А.
Дата публікації: 2008
Видавництво: Вид-во УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Грищенко, Н. А. Соціально-виховні технології як пріоритет педагогічної практики в особистісному розвиткові студента ВНЗ / Н. А. Грищенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород: Говерла, 2008. – Вип. 12–13. – С. 108–109. – Рез. англ. – Бібліогр.: с. 109 (7 назв)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): The author of the аrtісІе has proved the topicality of education in the social context as priority pedagogical practice, which assists to the personal development of а young persog within the limits of personality directed education. The latest definitions have been provided for the term ''social-educational" technology, methodological requirements, educative principles it is based upon. The issue of detailed development of the content of educational situation has been raised, as well as means of diagnostics of effectiveness of social-educative technology.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1DsgGcDAOMlPTl2fTu3vIEzadnly8aRPA/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43552
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 12-13 - 2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_ Педагогіка. Соціальна робота 12-13 (2008).pdf1.66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.