Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43552
Title: Соціально-виховні технології як пріоритет педагогічної практики в особистісному розвиткові студента ВНЗ
Authors: Грищенко, Н. А.
Issue Date: 2008
Publisher: Вид-во УжНУ «Говерла»
Citation: Грищенко, Н. А. Соціально-виховні технології як пріоритет педагогічної практики в особистісному розвиткові студента ВНЗ / Н. А. Грищенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород: Говерла, 2008. – Вип. 12–13. – С. 108–109. – Рез. англ. – Бібліогр.: с. 109 (7 назв)
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: The author of the аrtісІе has proved the topicality of education in the social context as priority pedagogical practice, which assists to the personal development of а young persog within the limits of personality directed education. The latest definitions have been provided for the term ''social-educational" technology, methodological requirements, educative principles it is based upon. The issue of detailed development of the content of educational situation has been raised, as well as means of diagnostics of effectiveness of social-educative technology.
Description: https://drive.google.com/file/d/1DsgGcDAOMlPTl2fTu3vIEzadnly8aRPA/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43552
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 12-13 - 2008

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_ Педагогіка. Соціальна робота 12-13 (2008).pdf1.66 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.