Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43652
Название: Мережеві (діджитал) партії в українському партогенезі : що далі чекає на українську партійну систему?
Авторы: Остапець, Юрій Олександрович
Ключевые слова: Україна, політичні партії, парламентські вибори, мережеві партії, віртуальні партії, краудфандинг
Дата публикации: 2021
Издательство: ТОВ "РІК-У"
Библиографическое описание: Остапець Ю. Мережеві (діджитал) партії в українському партогенезі: що далі чекає на українську партійну систему? / Ю. О. Остапець // Україна і Центральна Європа: історія, політика, культура : матеріали VI міжнародної науково-практичної конференції «Формат розвитку відносин України та країн Центральної Європи у контексті впливу гібридної війни, виборчих процесів, прав національних меншин та пандемії Covid–19» / оргкомітет : Ю. Остапець, І. Савченко, В. Гиря та ін.; відп. за випуск : В. І. Гиря., М. М. Вегеш. – Ужгород : ТОВ "РІК-У", 2021. – С. 173-179.
Краткий осмотр (реферат): Досліджуються тенденції розвитку політичних партій в українському політикумі у ХХІ ст. Йдеться про те, що партії в українському політикумі перестають виконувати притаманні для них у демократичному суспільстві функції, і в одних випадках вони перетворюються на оболонки, всередині яких функціонують неформальні практики на кшалт «патрон – клієнтела», а в інших – виникають інституційні гібриди, які захищають інтереси окремих особистостей чи олігархічних угруповань. Як наслідок низка українських науковців констатують партійну кризу в Україні, називаючи партії «агентами дедемократизації», «партійними проектами», субститутами», «партійно-електоральними машинами». Констатовано, що низка тенденцій українського партієтворення пов’язана з появою партій нового типу – мережевих (діджитал) партій, однією з ознак яких є відсутність партійної структури. Охарактеризовано основні напрямки роботи таких партій: а) збір та обробку персональних даних виборців; б) розповсюдження політичної реклами в інтернеті; в) розбудова діджитал команд партій; г) залучення фінансових ресурсів шляхом краудфандингу; д) комунікація з виборцями в соціальних мережах.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43652
ISBN: 978-617-8046-15-6
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри політології і державного управління
Україна і Центральна Європа: історія, політика, культура

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Юрій Остапець.pdf686.72 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.