Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43683
Title: Організаційно-управлінська складова формування системи маркетингу суб’єкта господарювання
Other Titles: Organizational and management component of the formation of the marketing system of the business entity
Authors: Газуда, Михайло Васильович
Газуда, Сергій Михайлович
Білей, Євгеній
Keywords: організаційно-управлінська складова, система маркетингу, господарюючий суб’єкт, концепція маркетингу, маркетингова діяльність, organizational and managerial component, marketing system, business entity, marketing concept, marketing activities
Issue Date: 2022
Publisher: Ужгородський національний університет
Citation: Газуда, М. Організаційно-управлінська складова формування системи маркетингу суб’єкта господарювання / Михайло Газуда, Сергій Газуда, Євгеній Білей // Геополітика України: історія і сучасність : збірник наукових праць / ред. кол.: Л. М. Газуда (голов. ред.), І. В. Артьомов, С. В. Віднянський та ін. – Ужгород : ДВНЗ "УжНУ", 2022. – Вип. 1 (28). – C. 125–131. – Бібліогр. : с. 131 (7 назв); рез. укр., англ.
Series/Report no.: УДК 658.8;DOI: 10.24144/2078-1431.2022.1(28).125-131
Abstract: У статті обґрунтовано організаційно-управлінські підходи до формування маркетингової системи в процесі функціонування господарюючого суб’єкта. Наголошено на тому, що результативність маркетингової діяльності формується під впливом дієвості управлінських структур, які володіють достовірною інформацією й матеріалами стосовно потреб споживчого ринку й попиту. Доцільним є врахування чинників впливу як внутрішніх, так і зовнішніх. Передусім це стосується вивчення конкурентного середовища на ринку, знання лідерів-конкурентів й ситуації на споживчому ринку в цілому. Акцентовано увагу на необхідності пошуку і розроблення оптимальних моделей іваріантівзабезпечення ефективного функціонування організації на основі інфраструктурного забезпечення й наявності професійних висококваліфікованих фахівців. Наголошено, що в сучасних умовах господарювання зумовлюється потреба у володінні інформаційними даними, з їх подальшим накопиченням і застосуванням у процесі маркетингової діяльності, зокрема різноманітних консалтингових послуг, рекламних компа ній, науково-дослідних організацій і спеціалістів та спеціалізованих структур у досліджуваній сфері. Відмічено, що застосування концептуальних маркетингових підходів формує перспективи розвитку суб’єкта господарювання у будь-якій сфері економічної діяльності. Виявлено, що організаційно-управлінська складова формування маркетингової діяльності підприємства підпадає під вплив вагомих елементів ринку – попиту і пропозиції, системи ціноутворення, конкурентного середовища. Наголошено на тому, що формування комплексної системи маркетингу поєднує заходи з поліпшення якості продукції, розширення її асортименту, дослідження покупців вироблюваної підприємством продукції.
The article substantiates the organizational and managerial approaches to the formation of the marketing system in the process of functioning of the business entity. It has been emphasized that the effectiveness of marketing activities is formed under the influence of the effectiveness of management structures that have reliable information and materials on the needs of the consumer market and demand. It is advisable to take into account the factors of influence, both internal and external. This primarily concerns the study of the competitive environment in the market, knowledge of competing leaders and the situation in the consumer market as a whole. Emphasis is placed on the need to find and develop optimal models and options for ensuring the effective functioning of the organization on the basis of infrastructure and the availability of professionally highly qualified specialists. It has been stressed that in modern business conditions there is a need for information data, with their further accumulation and use in marketing, including various consulting services, advertising companies, research organizations and specialists and specialized structures in the field. It has been noted that the application of conceptual marketing approaches forms the prospects for the development of the business entity in any field of economic activity. It has been revealed that the organizational and managerial component of the formation of marketing activities of the enterprise falls under the influence of important elements of the market, mainly supply and demand, pricing system, competitive environment. It has been emphasized that the formation of a comprehensive marketing system combines measures to improve product quality, expand its range, research buyers of products produced by the company.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43683
Appears in Collections:Геополітика України: історія і сучасність. Вип. 1 (28) 2022
Наукові публікації (ННІ євроінтеграційних досліджень)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Михайло Газуда 28 (2)-125-131.pdf648.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.