Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43685
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГазуда, Леся Михайлівна-
dc.contributor.authorВолощук, Надія-
dc.contributor.authorІндус, Катерина-
dc.date.accessioned2022-08-24T09:26:28Z-
dc.date.available2022-08-24T09:26:28Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГазуда Л., Волощук Н., Індус К. Функціональна взаємозумовленість маркетингових підходів.Геополітика України: історія і сучасність: збірник наукових праць. Вип. 1 (28). / ред. кол.: Л. М. Газуда (гол. ред.) та ін. Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2022. 168 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43685-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано науково-теоретичні підходи до забезпечення мар- кетингової діяльності суб’єкта господарювання. Зазначено, що процес марке- тингу на підприємстві є виробничо-комерційною діяльністю, спрямованою на задоволення споживчих потреб, реалізацію маркетингових комунікацій між виробником, продавцем й іншими учасниками ринку з метою стимулювання збутової діяльності. При цьому процес формування дієвої системи маркетин- гу на підприємстві має багатогранний характер, змістову наповнюваність, функціональну спрямованість. Водночас маркетинг визначається як певний процес спрямування діяльності підприємства у напрямі виявлення споживчих потреб і за допомогою оцінювання ринкового середовища і конкурентних переваг виробників аналогічної продукції дає можливість сформувати дієві підходи до забезпечення зазначених потреб. Відмічено багатоаспектний характер марке- тингових функцій, що уможливлює успішно здійснювати маркетингову діяль- ність господарюючого суб’єкта, формувати маркетингову стратегію, окреслю- ючи середньо- та довгострокові його цілі і завдання. Крізь призму пріоритетних блоків розглянуто сутнісні особливості маркетингових функцій, серед яких вагомого значення набувають як аналітична, планово-виробнича, так і функції збуту, розподілу й просування продукції. Акцентовано увагу на необхідності застосування у сфері маркетингу функціонального підходу, що дає можливість швидко реагувати і вирішувати проблемні питання, які виникають у процесі маркетингової діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжгородський національний університетuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 658.8;DOI: 10.24144/2078-1431.2022.1(28).117-124-
dc.subjectмаркетингова діяльність, функції маркетингу, функціо- нальний підхід, суб’єкт господарювання, маркетингові комунікації.uk
dc.titleФункціональна взаємозумовленість маркетингових підходівuk
dc.title.alternativeFunctional interdependence of marketing approachesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації (ННІ євроінтеграційних досліджень)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Леся Газуда, 28 (2)-117-124.pdf663.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.