Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43685
Назва: Функціональна взаємозумовленість маркетингових підходів
Інші назви: Functional interdependence of marketing approaches
Автори: Газуда, Леся Михайлівна
Волощук, Надія
Індус, Катерина
Ключові слова: маркетингова діяльність, функції маркетингу, функціо- нальний підхід, суб’єкт господарювання, маркетингові комунікації.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Ужгородський національний університет
Бібліографічний опис: Газуда Л., Волощук Н., Індус К. Функціональна взаємозумовленість маркетингових підходів.Геополітика України: історія і сучасність: збірник наукових праць. Вип. 1 (28). / ред. кол.: Л. М. Газуда (гол. ред.) та ін. Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2022. 168 с.
Серія/номер: УДК 658.8;DOI: 10.24144/2078-1431.2022.1(28).117-124
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано науково-теоретичні підходи до забезпечення мар- кетингової діяльності суб’єкта господарювання. Зазначено, що процес марке- тингу на підприємстві є виробничо-комерційною діяльністю, спрямованою на задоволення споживчих потреб, реалізацію маркетингових комунікацій між виробником, продавцем й іншими учасниками ринку з метою стимулювання збутової діяльності. При цьому процес формування дієвої системи маркетин- гу на підприємстві має багатогранний характер, змістову наповнюваність, функціональну спрямованість. Водночас маркетинг визначається як певний процес спрямування діяльності підприємства у напрямі виявлення споживчих потреб і за допомогою оцінювання ринкового середовища і конкурентних переваг виробників аналогічної продукції дає можливість сформувати дієві підходи до забезпечення зазначених потреб. Відмічено багатоаспектний характер марке- тингових функцій, що уможливлює успішно здійснювати маркетингову діяль- ність господарюючого суб’єкта, формувати маркетингову стратегію, окреслю- ючи середньо- та довгострокові його цілі і завдання. Крізь призму пріоритетних блоків розглянуто сутнісні особливості маркетингових функцій, серед яких вагомого значення набувають як аналітична, планово-виробнича, так і функції збуту, розподілу й просування продукції. Акцентовано увагу на необхідності застосування у сфері маркетингу функціонального підходу, що дає можливість швидко реагувати і вирішувати проблемні питання, які виникають у процесі маркетингової діяльності.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43685
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (ННІ євроінтеграційних досліджень)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Леся Газуда, 28 (2)-117-124.pdf663.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.