Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43685
Title: | Функціональна взаємозумовленість маркетингових підходів |
Other Titles: | Functional interdependence of marketing approaches |
Authors: | Газуда, Леся Михайлівна Волощук, Надія Індус, Катерина |
Keywords: | маркетингова діяльність, функції маркетингу, функціональний підхід, суб’єкт господарювання, маркетингові комунікації, marketing activities, marketing functions, functional approach, business entity, marketing communications |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Ужгородський національний університет |
Citation: | Газуда, Л. Функціональна взаємозумовленість маркетингових підходів / Л. Газуда, Н. Волощук, К. Індус // Геополітика України: історія і сучасність : збірник наукових праць / ред. кол.: Л. М. Газуда (голов. ред.), І. В. Артьомов, С. В. Віднянський та ін. – Ужгород : ДВНЗ "УжНУ", 2022. – Вип. 1 (28). – C. 117–124. – Бібліогр. : с. 123–124 (13 назв); рез. укр., англ. |
Series/Report no.: | УДК 658.8;DOI: 10.24144/2078-1431.2022.1(28).117-124 |
Abstract: | У статті обґрунтовано науково-теоретичні підходи до забезпечення мар-
кетингової діяльності суб’єкта господарювання. Зазначено, що процес марке-
тингу на підприємстві є виробничо-комерційною діяльністю, спрямованою на
задоволення споживчих потреб, реалізацію маркетингових комунікацій між
виробником, продавцем й іншими учасниками ринку з метою стимулювання
збутової діяльності. При цьому процес формування дієвої системи маркетин-
гу на підприємстві має багатогранний характер, змістову наповнюваність,
функціональну спрямованість. Водночас маркетинг визначається як певний
процес спрямування діяльності підприємства у напрямі виявлення споживчих
потреб і за допомогою оцінювання ринкового середовища і конкурентних переваг
виробників аналогічної продукції дає можливість сформувати дієві підходи до
забезпечення зазначених потреб. Відмічено багатоаспектний характер марке-
тингових функцій, що уможливлює успішно здійснювати маркетингову діяль-
ність господарюючого суб’єкта, формувати маркетингову стратегію, окреслю-
ючи середньо- та довгострокові його цілі і завдання. Крізь призму пріоритетних
блоків розглянуто сутнісні особливості маркетингових функцій, серед яких
вагомого значення набувають як аналітична, планово-виробнича, так і функції
збуту, розподілу й просування продукції. Акцентовано увагу на необхідності
застосування у сфері маркетингу функціонального підходу, що дає можливість швидко реагувати і вирішувати проблемні питання, які виникають у процесі
маркетингової діяльності. The article substantiates the scientific and theoretical approaches to ensuring the marketing activities of the business entity. It has been noted that the marketing process at the enterprise is a production and commercial activity aimed at meeting consumer needs, the implementation of marketing communications between producers, sellers and other market participants in order to stimulate sales activities. The process of forming an effective marketing system at the enterprise has a multifaceted nature, content, functional orientation. At the same time, marketing is defined as a process of aiming the company’s activities in the direction of identifying consumer needs and by assessing the market environment and competitive advantages of producers of similar products allows to form effective approaches to meet these needs. The multifaceted nature of marketing functions has been noted, which allows to successfully carry out marketing activities of the business entity, to form a marketing strategy, outlining its medium- and long-term goals and objectives. Through the prism of the priority blocks, the essential features of marketing functions have been considered, among which the analytical, planning and production, and functions of sales, distribution and promotion of products become important. Emphasis has been placed on the need to apply a functional approach in the field of marketing, which allows you to respond quickly and solve problems that arise in the process of marketing activities. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43685 |
Appears in Collections: | Геополітика України: історія і сучасність. Вип. 1 (28) 2022 Наукові публікації (ННІ євроінтеграційних досліджень) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Леся Газуда, 28 (2)-117-124.pdf | 663.04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.