Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43722
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМучичка, І. І.-
dc.contributor.authorДзямко, Віталій Михайлович-
dc.contributor.authorСірко, І. П.-
dc.date.accessioned2022-08-26T11:28:21Z-
dc.date.available2022-08-26T11:28:21Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationМучичка, І. І. Аналіз стану проблеми формування методологічних знань учнів вчителями хімії загальноосвітніх шкіл Закарпатської області / І. І. Мучичка, В. М. Дзямко, І. П. Сірко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород : Говерла, 2007. – Вип. 11. – С. 79–80. – Рез. англ. – Бібліогр.: с. 80 (8 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43722-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1X80ABLiuhUlB4rxCTQCFzVxDu_Zfrul5/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractThe author of the article has considered the issues of formation of methodological knowledge of high school students by teachers of chemistry of Zakarpattya oblast. The questionary of chemistry teachers has been carried out. i has shown, that teaching of methodological knowledge is of a low level in secondary school. The necessarity of elaboration of teaching system for the formation of the complex of methodological knowledge has been substantiated.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.titleАналіз стану проблеми формування методологічних знань учнів вчителями хімії загальноосвітніх шкіл Закарпатської областіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 11 - 2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_ Педагогіка. Соціальна робота 11 (2007).pdf991.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.