Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43725
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Опачко, Магдалина Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-08-26T12:03:04Z | - |
dc.date.available | 2022-08-26T12:03:04Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.citation | Опачко, М. В. Психологічні механізми засвоєння знань у процесі вивчення фізики / М. В. Опачко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород : Говерла, 2007. – Вип. 11. – С. 85–87. – Рез. англ. – Бібліогр.: с. 87 (9 назв) | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43725 | - |
dc.description | https://drive.google.com/file/d/1P7ge9Mzvvk7dotHUhU2qTMSuWFvgqFDE/view?usp=sharing | uk |
dc.description.abstract | The author of the article considers approaches to the studying of the problem of knowledge acquiring. Psychological mechanisms of knowledge acquiring have been separated. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вид-во УжНУ «Говерла» | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.title | Психологічні механізми засвоєння знань у процесі вивчення фізики | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | 2007 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 11 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Титулка_ Педагогіка. Соціальна робота 11 (2007).pdf | 991.18 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.