Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43725
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОпачко, Магдалина Василівна-
dc.date.accessioned2022-08-26T12:03:04Z-
dc.date.available2022-08-26T12:03:04Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationОпачко, М. В. Психологічні механізми засвоєння знань у процесі вивчення фізики / М. В. Опачко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород : Говерла, 2007. – Вип. 11. – С. 85–87. – Рез. англ. – Бібліогр.: с. 87 (9 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43725-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1P7ge9Mzvvk7dotHUhU2qTMSuWFvgqFDE/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractThe author of the article considers approaches to the studying of the problem of knowledge acquiring. Psychological mechanisms of knowledge acquiring have been separated.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.titleПсихологічні механізми засвоєння знань у процесі вивчення фізикиuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:2007 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 11

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Титулка_ Педагогіка. Соціальна робота 11 (2007).pdf991.18 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.