Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43725
Назва: | Психологічні механізми засвоєння знань у процесі вивчення фізики |
Автори: | Опачко, Магдалина Василівна |
Дата публікації: | 2007 |
Видавництво: | Вид-во УжНУ «Говерла» |
Бібліографічний опис: | Опачко, М. В. Психологічні механізми засвоєння знань у процесі вивчення фізики / М. В. Опачко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород : Говерла, 2007. – Вип. 11. – С. 85–87. – Рез. англ. – Бібліогр.: с. 87 (9 назв) |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | The author of the article considers approaches to the studying of the problem of knowledge acquiring. Psychological mechanisms of knowledge acquiring have been separated. |
Опис: | https://drive.google.com/file/d/1P7ge9Mzvvk7dotHUhU2qTMSuWFvgqFDE/view?usp=sharing |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43725 |
Розташовується у зібраннях: | 2007 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 11 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Титулка_ Педагогіка. Соціальна робота 11 (2007).pdf | 991.18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.