Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/438
Title: Особливості підготовки вчителя-дослідника у Великій Британії
Other Titles: Peculiarities of teacher-researcher training in Great Britain
Authors: Попович, Ірина Євгенівна
Keywords: Велика Британія, система педагогічної освіти, вчитель–дослідник
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Попович, І. Є. Особливості підготовки вчителя-дослідника у Великій Британії [Текст] / І. Є. Попович. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 137–138. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 138 ( 2 назви).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: В статті розкриті основні тенденції розвитку системи педагогічної освіти Великої Британії, серед яких чільне місце посідає тенденція підготовки вчителя-дослідника. Проаналізована британська модель професійної підготовки вчителя-дослідника, а також умови ефективної підготовки вчителя в системі вищої педагогічної освіти Великої Британії. Ключові слова : Велика Британія, система педагогічної освіти, вчитель–дослідник.
Description: In this article the main tendencies of the development of the British pedagogic educational system h ave been considered. Very important accent is made on the training of teacher-researcher. British model of teacher-researcher professional training and the main conditions of the effective professional pedagogic training in the system of education of Great Britain have been analysed. Key words: Great Britain, system of pedagogic training, teacher-researcher.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/438
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.