Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43804
Назва: Соціально-психологічні підходи до розгляду проблем дизонтогенезу у дітей-інвалідів
Автори: Лобанич, М. Ю.
Дата публікації: 2006
Видавництво: Вид-во “УжНУ”
Бібліографічний опис: Лобанич, М. Ю. Соціально-психологічні підходи до розгляду проблем дизонтогенезу у дітей-інвалідів / М. Ю. Лобанич // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород : Вид-во УжНУ, 2006. – Вип. 10. – С. 61–63.– Рез. англ. – Бібліогр.: с. 63 (8 назв)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): The author considers the issues of development of children-invalids. Social-psychologicapproaches to the considering of the problem of disontogenesis in children-invalids are analysed.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1THO8TbQK0npnjP0OIIUEScv6azR5fzeU/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43804
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 10 - 2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота 10 (2006).pdf1.45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.