Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43899
Назва: Організація професійно зорієнтованого навчання іноземної мови студентів-медиків на основі словесно-логічного способу
Інші назви: Organization of professionally oriented foreign language teaching to Medical students based on verbal and logical method
Автори: Русалкіна, Людмила Георгіївна
Ключові слова: навчання англійської мови, майбутні лікарі, медичні ЗВО, словесно-логічний спосіб, спосіб case-study
Дата публікації: 2022
Видавництво: Вид-во “Говерла”
Бібліографічний опис: Русалкіна, Людмила Георгіївна Організація професійно зорієнтованого навчання іноземної мови студентів-медиків на основі словесно-логічного способу / Людмила Георгіївна Русалкіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. О. Бартош. – Ужгород : Говерла, 2022. – Вип. 1 (50). – С. 245–248. – Рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 247 (4 назви).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Анотація. В даний час охорона здоров’я та суспільство в цілому відчувають дефіцит у фахівцях, які володіють англійською мовою, здатні проводити професійно зорієнтовану мовну діяльність у професійно- му середовищі, оволодівати новими досягненнями зарубіжної медицини, брати участь у спільних наукових та практичних дослідженнях із закордонними партнерами. Ці чинники зумовили необхідність розширення і вдосконалення англомовної підготовки в системі вищої медичної освіти. Метою статті стала організація професійно зорієнтованої діяльності студентів на основі словесно-логічного способу, що сприяв розвитку навичок майбутнього лікаря до клінічного мислення, виявлення логічних зв’язків тих категорій, процесів, по- нять, які є необхідними для розуміння. Розкрито сутність словесно-логічного способу, описано форми орга- нізації освітнього процесу при застосуванні словесно-логічного способу. Розглянуто спосіб роботи case-study і доведено його позитивний вплив на вивчення медичних англомовних термінологічних одиниць майбутніми лікарями. Зазначено, що вирішення ситуаційних завдань дозволяє активізувати професійно зорієнтовану ді- яльність та інтенсифікувати процес навчання професійно спрямованої іноземної мови. Доведено, що засто- сування словесно-логічного методу підвищує рівень засвоєння інформації при будь-якій освітній діяльності студентів-медиків: як при роботі з навчальними текстами, вирішенні професійно зорієнтованих ситуацій- них завдань на практичних заняттях, так і в процесі самоосвіти. Ключові слова: навчання англійської мови, майбутні лікарі, медичні ЗВО, словесно-логічний спосіб, спо- сіб case-study.
Abstract. The article considers the organization of professionally oriented activities of students on the basis of verbal-logical way, which promotes the development of skills of future physicians in clinical thinking, identifying logical connections of categories, processes, concepts that are necessary for understanding. The aim of the article was to organize professionally oriented activities of students on the basis of verbal-logical way, which contributed to the development of future doctor’s skills in clinical thinking, identifying logical connections of categories, processes, concepts that are necessary for understanding. The essence of the verbal-logical method is revealed, the forms of organization of the educational process in the application of the verbal-logical method are described. The method of case-study work is considered and its positive infl uence on the study of medical English terminological units by future doctors is proved. It is noted that the solution of situational problems allows to intensify professionally oriented activities and intensify the process of learning a professionally oriented foreign language. It is proved that the use of verbal-logical method increases the level of assimilation of information in any educational activity: as when working with educational texts, solving professionally oriented situational problems in practical classes and in the process of self-education. The use of verbal-logical method increases the level of information assimilation in any educational activity: both when working with educational medical texts, solving professionally oriented situational problems. Thus, the organization of professionally oriented activities of students, taking into account the verbal-logical method contributes to the development of the future doctor’s experience of clinical thinking. Key words: English language teaching, future doctors, medical universities, verbal-logical method, case-study method.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43899
ISSN: 2524-0609
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (50) - 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНО ЗОРІЄНТОВАНОГО.pdf545.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.