Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43920
Назва: Роль соціологічних теорій дитячої кривди у Британській практиці соціальної роботи
Автори: Козубовський, Володимир Володимирович
Дата публікації: 2005
Видавництво: Вид-во “УжНУ”
Бібліографічний опис: Козубовський, В. В. Роль соціологічних теорій дитячої кривди у Британській практиці соціальної роботи / В. В. Козубовський // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. І. Блецкан, М. М. Болдижар та ін. – Ужгород : УжНУ, 2005. – Вип. 9. – С. 43–44. – Рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 44 (12 назв)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У поданій статті синтезовано результати теоретичних досліджень інституту соціальної роботи у Великій Британії, включаючи порівняльний аналіз з Україною, та практичного досвіду в цій сфері. Проблемою, яка хвилює автора, є соціальний захист дітей із неблагополучних сімей і профілактика соціального сирітства. У цьому контексті проаналізовано основні теорії, переважно соціологічні, які застосовуються британськими соціальними працівниками при поясненні явища дитячої кривди – головного чинниками виникнення несприятливої ситуації в сім'ї. Термін "дитяча кривда" вважається більш широким за поняття насильства над дітьми і, поряд з різновидами останнього, включає нехтування батьківськими обов'язками та неадекватну опіку.
The survey delves into the main theories, predominantly sociological, of child abuse used by British social workers. Certain ways of transition from theory to practice have been discussed thereby. A succinct account of commensurate proceedings in Ukraine has also been given in the article.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1_0gPUF2IcHZ-bdhPEkZd7hf_tU98LzbO/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43920
Розташовується у зібраннях:2005 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 9

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Педагогіка Соціальна робота Вип. 9 (2005).pdf1.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.