Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43946
Title: Застосування сучасних інформаційних технологій в роботі з дітьми з обмеженими можливостями
Authors: Повідайчик, Оксана Степанівна
Issue Date: 2005
Publisher: Вид-во “УжНУ”
Citation: Повідайчик, О. С. Застосування сучасних інформаційних технологій в роботі з дітьми з обмеженими можливостями / О. С. Повідайчик // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. І. Блецкан, М. М. Болдижар та ін. – Ужгород : УжНУ, 2005. – Вип. 9. – С. 73–75. – Рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 75 (4 назви)
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: В данійстатті досліджується проблема використання інформаційних технологій в роботі з дітьми з обмеженими можливостями. Вказані основні напрямки застосування новітньої інформаційної та телекомунікаційної техніки і відповідного програмного забезпечення в роботі з такою категорією дітей. Особливий акцент зроблено на проблемі навчання дітей з обмеженими можливостями в умовах інформатизації суспільства.
The article considers the problem of making use of informational technologies in the work with children with disabilities. The main directions of application of the modern technologies and Tv-communicative technique as well as proper software are deftned. Much attention is paid to the problem of teaching of children with different disabilities in conditions of society informatisation.
Description: https://drive.google.com/file/d/1k1fAVmg-q3W86V095OTp_PzUyUNlL3K8/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43946
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 9- 2005

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_Педагогіка Соціальна робота Вип. 9 (2005).pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.