Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43961
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмук, Оксана Тарасівна-
dc.date.accessioned2022-09-07T07:09:59Z-
dc.date.available2022-09-07T07:09:59Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationСмук, О. Т. Спілкування дітей, які мають відхилення в інтелектуальному розвитку / О. Т. Смук // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. І. Блецкан, М. М. Болдижар та ін. – Ужгород : УжНУ, 2005. – Вип. 9. – С. 98–99. – Рез. англ. – Бібліогр.: с. 99 (5 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43961-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1mBClYuySWOrqbYThxBOoXGZWwGiM_f0a/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractВ статті розглядається проблема спілкування дітей, позбавлених батьківської опіки, які мають відхилення у розумовому розвитку. Основна увага зосереджена на особах з легкою розумовою відсталістю. Доведено, що у спілкуванні таких дітей особливе значення мають невербальні засоби спілкування (міміка, жести, пантоміміка тощо).uk
dc.description.abstractThe article considers the problem of communication of children, who are left without parental care and have deviations in the mental development. Much attention is concentrated on persons with slight mental delay. It is proved, that non-verbal means of communication (mimics, gestures, pantomimic etc.) have a special meaning in the communication with these children.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во “УжНУ”uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.titleСпілкування дітей, які мають відхилення в інтелектуальному розвиткуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 9- 2005

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Педагогіка Соціальна робота Вип. 9 (2005).pdf1.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.