Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43961
Назва: Спілкування дітей, які мають відхилення в інтелектуальному розвитку
Автори: Смук, Оксана Тарасівна
Дата публікації: 2005
Видавництво: Вид-во “УжНУ”
Бібліографічний опис: Смук, О. Т. Спілкування дітей, які мають відхилення в інтелектуальному розвитку / О. Т. Смук // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. І. Блецкан, М. М. Болдижар та ін. – Ужгород : УжНУ, 2005. – Вип. 9. – С. 98–99. – Рез. англ. – Бібліогр.: с. 99 (5 назв)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): В статті розглядається проблема спілкування дітей, позбавлених батьківської опіки, які мають відхилення у розумовому розвитку. Основна увага зосереджена на особах з легкою розумовою відсталістю. Доведено, що у спілкуванні таких дітей особливе значення мають невербальні засоби спілкування (міміка, жести, пантоміміка тощо).
The article considers the problem of communication of children, who are left without parental care and have deviations in the mental development. Much attention is concentrated on persons with slight mental delay. It is proved, that non-verbal means of communication (mimics, gestures, pantomimic etc.) have a special meaning in the communication with these children.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1mBClYuySWOrqbYThxBOoXGZWwGiM_f0a/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43961
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 9- 2005

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Педагогіка Соціальна робота Вип. 9 (2005).pdf1.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.