Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44012
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФранчук, Тетяна Йосипівна-
dc.contributor.authorМиронова, Світлана Петрівна-
dc.date.accessioned2022-09-10T16:15:52Z-
dc.date.available2022-09-10T16:15:52Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationФранчук, Тетяна Йосипівна Взаємозалежність розвитку інклюзивної освіти та інклюзивного середовища в університеті / Тетяна Йосипівна Франчук, Світлана Пертівна Миронова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. О. Бартош. – Ужгород : Говерла, 2022. – Вип. 1 (50). – С.290–293. – Рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 293 (4 назви).uk
dc.identifier.issn2524-0609-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44012-
dc.description.abstractАнотація. У статті представлені результати досліджень проблеми взаємозалежності розвитку інклю- зивної освіти та інклюзивного середовища, що складає основу соціальної інклюзії всіх рівнів та спрямувань. Обґрунтовується необхідність посилення інтеграційних процесів у рамках сучасних стандартів інклюзивної професійної освіти, потреби у формуванні фахівця, здатного формувати адекватне інклюзивне середовище. У тексті статті запропоновані підходи до визначення основ забезпечення взаємозалежності процесів розви- тку інклюзивної освіти та інклюзивного соціального середовища, сутності інтеграційних процесів у рамках модернізації змістово-технологічного забезпечення професійної підготовки фахівців означеної сфери. Вико- ристані методи наукових досліджень, з домінуванням теоретичних, дали можливість: а) систематизувати пріоритети дослідницьких пошуків щодо оптимізації інтегративних процесів у сфері інклюзивної освіти та інклюзивного соціального середовища на основі аналізу наукових праць за цією проблематикою; б) виді- лені протиріччя між традиційною системою професійної освіти та сучасними вимогами щодо готовності фахівців формувати соціально орієнтоване середовище, а також виділено комплекс залежностей, враху- вання яких дозволить оптимізувати означені інтеграційні процеси; в) обґрунтовано теоретико-практичний підхід до модифікації системи професійної підготовки майбутніх фахівців спеціальної, інклюзивної освіти, оволодіння ними інноваційними практиками та безпосереднім досвідом творення адекватного інклюзивного середовища не лише в освітньому закладі, а й за його межами; г) акцентовано увагу на різних рівнях серед- овищ, важливості забезпечення їх взаємозалежності через конструктивні форми взаємодії. Ключові слова: інклюзивна освіта, інклюзивне середовище, інтеграція, компетентність, професійна освіта.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во “Говерла”uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectінклюзивна освітаuk
dc.subjectінклюзивне середовищеuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectпрофесійна освітаuk
dc.titleВзаємозалежність розвитку інклюзивної освіти та інклюзивного середовища в університетіuk
dc.title.alternativeInterdependence of the development of inclusive professional education and Inclusive environmentuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (50) - 2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ВЗАЄМОЗАЛЕЖНІСТЬ РОЗВИТКУ.pdf551.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.