Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44012
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Франчук, Тетяна Йосипівна | - |
dc.contributor.author | Миронова, Світлана Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-09-10T16:15:52Z | - |
dc.date.available | 2022-09-10T16:15:52Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Франчук, Тетяна Йосипівна Взаємозалежність розвитку інклюзивної освіти та інклюзивного середовища в університеті / Тетяна Йосипівна Франчук, Світлана Пертівна Миронова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. О. Бартош. – Ужгород : Говерла, 2022. – Вип. 1 (50). – С.290–293. – Рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 293 (4 назви). | uk |
dc.identifier.issn | 2524-0609 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44012 | - |
dc.description.abstract | Анотація. У статті представлені результати досліджень проблеми взаємозалежності розвитку інклю- зивної освіти та інклюзивного середовища, що складає основу соціальної інклюзії всіх рівнів та спрямувань. Обґрунтовується необхідність посилення інтеграційних процесів у рамках сучасних стандартів інклюзивної професійної освіти, потреби у формуванні фахівця, здатного формувати адекватне інклюзивне середовище. У тексті статті запропоновані підходи до визначення основ забезпечення взаємозалежності процесів розви- тку інклюзивної освіти та інклюзивного соціального середовища, сутності інтеграційних процесів у рамках модернізації змістово-технологічного забезпечення професійної підготовки фахівців означеної сфери. Вико- ристані методи наукових досліджень, з домінуванням теоретичних, дали можливість: а) систематизувати пріоритети дослідницьких пошуків щодо оптимізації інтегративних процесів у сфері інклюзивної освіти та інклюзивного соціального середовища на основі аналізу наукових праць за цією проблематикою; б) виді- лені протиріччя між традиційною системою професійної освіти та сучасними вимогами щодо готовності фахівців формувати соціально орієнтоване середовище, а також виділено комплекс залежностей, враху- вання яких дозволить оптимізувати означені інтеграційні процеси; в) обґрунтовано теоретико-практичний підхід до модифікації системи професійної підготовки майбутніх фахівців спеціальної, інклюзивної освіти, оволодіння ними інноваційними практиками та безпосереднім досвідом творення адекватного інклюзивного середовища не лише в освітньому закладі, а й за його межами; г) акцентовано увагу на різних рівнях серед- овищ, важливості забезпечення їх взаємозалежності через конструктивні форми взаємодії. Ключові слова: інклюзивна освіта, інклюзивне середовище, інтеграція, компетентність, професійна освіта. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вид-во “Говерла” | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk |
dc.subject | інклюзивне середовище | uk |
dc.subject | інтеграція | uk |
dc.subject | компетентність | uk |
dc.subject | професійна освіта | uk |
dc.title | Взаємозалежність розвитку інклюзивної освіти та інклюзивного середовища в університеті | uk |
dc.title.alternative | Interdependence of the development of inclusive professional education and Inclusive environment | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (50) - 2022 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ВЗАЄМОЗАЛЕЖНІСТЬ РОЗВИТКУ.pdf | 551.92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.