Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44012
Назва: Взаємозалежність розвитку інклюзивної освіти та інклюзивного середовища в університеті
Інші назви: Interdependence of the development of inclusive professional education and Inclusive environment
Автори: Франчук, Тетяна Йосипівна
Миронова, Світлана Петрівна
Ключові слова: інклюзивна освіта, інклюзивне середовище, інтеграція, компетентність, професійна освіта
Дата публікації: 2022
Видавництво: Вид-во “Говерла”
Бібліографічний опис: Франчук, Тетяна Йосипівна Взаємозалежність розвитку інклюзивної освіти та інклюзивного середовища в університеті / Тетяна Йосипівна Франчук, Світлана Пертівна Миронова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. О. Бартош. – Ужгород : Говерла, 2022. – Вип. 1 (50). – С.290–293. – Рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 293 (4 назви).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Анотація. У статті представлені результати досліджень проблеми взаємозалежності розвитку інклю- зивної освіти та інклюзивного середовища, що складає основу соціальної інклюзії всіх рівнів та спрямувань. Обґрунтовується необхідність посилення інтеграційних процесів у рамках сучасних стандартів інклюзивної професійної освіти, потреби у формуванні фахівця, здатного формувати адекватне інклюзивне середовище. У тексті статті запропоновані підходи до визначення основ забезпечення взаємозалежності процесів розви- тку інклюзивної освіти та інклюзивного соціального середовища, сутності інтеграційних процесів у рамках модернізації змістово-технологічного забезпечення професійної підготовки фахівців означеної сфери. Вико- ристані методи наукових досліджень, з домінуванням теоретичних, дали можливість: а) систематизувати пріоритети дослідницьких пошуків щодо оптимізації інтегративних процесів у сфері інклюзивної освіти та інклюзивного соціального середовища на основі аналізу наукових праць за цією проблематикою; б) виді- лені протиріччя між традиційною системою професійної освіти та сучасними вимогами щодо готовності фахівців формувати соціально орієнтоване середовище, а також виділено комплекс залежностей, враху- вання яких дозволить оптимізувати означені інтеграційні процеси; в) обґрунтовано теоретико-практичний підхід до модифікації системи професійної підготовки майбутніх фахівців спеціальної, інклюзивної освіти, оволодіння ними інноваційними практиками та безпосереднім досвідом творення адекватного інклюзивного середовища не лише в освітньому закладі, а й за його межами; г) акцентовано увагу на різних рівнях серед- овищ, важливості забезпечення їх взаємозалежності через конструктивні форми взаємодії. Ключові слова: інклюзивна освіта, інклюзивне середовище, інтеграція, компетентність, професійна освіта.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44012
ISSN: 2524-0609
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (50) - 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВЗАЄМОЗАЛЕЖНІСТЬ РОЗВИТКУ.pdf551.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.